Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har fast rutine fra klokken ni..han er våken fra klokken 8 da får han det nest siste måltide..fra klokken ni så er det kveldsstell,veldig viktig med fast rutine for det er det di skjenner igjen på.da er det vasking og litt kosing og leking på stelleborde.når klokka er halv ti da går jeg opp på soverommet og har det litt mørkt..der gir jeg han det siste måltide..så legger jeg ham når han er forskynt. og da pleier han å sove 4 timer ca..men di vil jo etterhvert sove lenger.når han da våkner på natta så tar jeg han over i min seng og sover videre der[:D][:D][:D]må kose litt,hehe[:D][:D]
Det hørtes deilig ut! Det har blitt slik at vi har lagt ned Petter når vi legger oss, men jeg har fundert veldig på om jeg skal legge han litt tidligere. Ettersom det går så bra for deg, så er det verdt et forsøk. [:)] Eneste ulempen er at jeg synes natta blir så lang dersom han styrer..
det er litt av grunne til hvorfor jeg er forsiktig med det jeg spiser og drikker..for da vet jeg at det ikke er magen som plager han..det ser man jo ved at di trekker bena opp og slikt..vel,det kan ta alt fra 3 dager til 1 uke før di lærer det..hos begge mine barn har det bare tatt 3 dager og den 4 dagen så har di lagt seg uten en lyd[:D] men,det viktigste er jo har man begynt med det så ikke gi dere..hehe..for det lærer di seg også fort,hehe[:D][:D] med andre mann så la jeg ham halv 12 om natta til å begyne med..så blei det en halvtime tidligere sån etterhvert som han vokste.legger alex tilig for jeg må legge meg senest halv 11..må jo opp klokka 7 omtrent hver dag og få ei på skolen og en i barnehagen så derfor legger jeg alex kl 10..det som passer for oss..hva som passer for dere må dere nesten finne ut selv[:)]