må bare skryte litt

inLove

Elsker forumet
av mannen min som kom hjem fra jobb og tok seg av Alva når jeg var syk (akkurat det er en selfølge) men i dag så har dem vært på åpen barnehage mens jeg har satt her hjemme og kvalma meg litt. og tror dere ikke at dei har laga kort til mormor og tante (til Alva) med handavtrykk og en fin tekst der det står hvor mye dem betyr for Alva[:)] tenkte ikke så mye over det og sa bare at dem var fine men skulle ikke jeg få da??(tror nok kansje det dukker opp ett morsdagskort men hysj..) men så satt jeg her nå og tenkte litt og kom frem til at jeg har en fantastisk mann.dem er ute å triller så har ikke fått sagt det til han enda men da kunne jeg si det til dere først[;)]

Så snilt av ham da[:D][:D]
tenker de kommer til å sette pris på det[:)]

såå herlig, da. håper de har laget et kort til deg også :) da ahdde jeg begynt å grine, altså.

her har vi tegnet morsdagskort til bestemor i dag. håper sambo har funnet på noe slikt til meg også..... ;)

ja jeg håper virkelig at jeg får ett kort! men jeg sa det når han kom med 2 kort at åh så fine men skal ikke jeg få? da sa han at kansje ho hadde laga morsdagskort..[;)] så da får vi satse på det[:)]

Høres ut som du har en flott man der ja! [:D] God mann og god pappa! [:)]

ORIGINAL: Tweak

Høres ut som du har en flott man der ja! [:D] God mann og god pappa! [:)]

ja han er faktisk det[:)] glemmer å sette pris på han av og til..eller ofte..

Back
Topp