Må bare skryte litt

**Anim**

Glad i forumet
....... Av meg selv!!!
Har holdt på i 27 dager med intensiv trening og lavkarbo diett. Les; har unnet meg en dag i uka med litt ekstra god mat.

Så på 24 dager har jeg tatt av meg 14 kg [:D][:D] Så det er til og med mulig for meg. Jeg som har tenkt med meg selv at jeg er alt for dårlig form, men er jaggu i mye bedre form enn hva jeg trodde..

SÅÅ flott da gitt[:)][:)]
Den lavkarbo kuren er suuper effektiv!![:)]

OI! viljestyrke du da[:D]
men hvor mye trener du og hva?

Så superflink du har vært[:)]

Du er så flink! Og så mye du har gått ned! du kan virkelig skryte av deg selv [:)]

Men jeg må bare spørre... Hva går lavkarbo ut på? Jeg vil slanke meg.. Og hører alle snakker om denne lavkarboen?[8|]

ORIGINAL: *Idapjus*

Du er så flink! Og så mye du har gått ned! du kan virkelig skryte av deg selv [:)]

Men jeg må bare spørre... Hva går lavkarbo ut på? Jeg vil slanke meg.. Og hører alle snakker om denne lavkarboen?[8|]

Lavkarbo går så enkelt ut på å få i deg så lite karbohydrater som mulig iløpet av en dag. Jeg begynte på noe som heter "spis deg slank" der hadde jeg kun 8 karbo pr måltid (les; 3 måltider pr dag) som kun påvirker blodsukkeret.
Jeg var veldig slapp og fikk litt mer hopevondt enn jeg vanligvis har. Men etter 5 dager gikk det bedre. Kroppen renser seg på en måte selv med alt av "guffer" og magesekken krymper noe.

Tusen takk. Ja har rast ned. veldig deilig. Plutselig sagger jeg med buksene mine. [8D][:D]

kom inn i en periode  nå for litt siden der hvor jeg flatet litt ut, og vekta stod stille. Men fikk suppekur av mamma ( nei ikke den fra riksen!) og dermed eksploderte forbrenninga igjen [;)][:D]

WOW! Utrolig bra jobba!!! [:)]

ORIGINAL: Citerza

ORIGINAL: **Anim**

Lavkarbo går så enkelt ut på å få i deg så lite karbohydrater som mulig iløpet av en dag. Jeg begynte på noe som heter "spis deg slank" der hadde jeg kun 8 karbo pr måltid (les; 3 måltider pr dag) som kun påvirker blodsukkeret.
Jeg var veldig slapp og fikk litt mer hopevondt enn jeg vanligvis har. Men etter 5 dager gikk det bedre. Kroppen renser seg på en måte selv med alt av "guffer" og magesekken krymper noe.

Tusen takk. Ja har rast ned. veldig deilig. Plutselig sagger jeg med buksene mine. [8D][:D]

kom inn i en periode  nå for litt siden der hvor jeg flatet litt ut, og vekta stod stille. Men fikk suppekur av mamma ( nei ikke den fra riksen!) og dermed eksploderte forbrenninga igjen [;)][:D]

Den vil vi høre mer om..

Ja jeg ååå! =D

*En gang til! SuperFLINK!*

ORIGINAL: Citerza

ORIGINAL: **Anim**

Den vil vi høre mer om..

Ja jeg ååå! =D

*En gang til! SuperFLINK!*

Skal få scanna inn oppskriften til dere imorgen [;)]  Den lover at etter 7 dager på den skal du ha gått ned 5-8 kg

Shit!! SÅ flink du vært!!! Grættis!!
Jeg prøøver, men unner meg for mye digg. [&:][8|][X(][:o][:'(][:@][:D]

ORIGINAL: LindaHelene78

Shit!! SÅ flink du vært!!! Grættis!!
Jeg prøøver, men unner meg for mye digg. [&:][8|][X(][:o][:'(][:@][:D]

[;)][:D][:D] Takk!!

så flink du er [:)] skal være super flink for å gå ned så mye over så kort tid! kjempe flink[:)]

ORIGINAL: elva*

sign også har jeg ett spm ang lavkarbo... er det dyrt å holde på med det?

ORIGINAL: Stjerna*

ORIGINAL: elva*

sign også har jeg ett spm ang lavkarbo... er det dyrt å holde på med det?

er veldig lite penger som går på maten. men mye tid på butikken da.[8D]
jeg begynte på en startkur fra "spisdegslank"

ORIGINAL: *MommyToBe*

Oiiiii, 14 kg?? det er utrolig bra anim!! [:D][:)] flinka!!

tusen takk [:D] Jeg er så møkka lei vinger og bilringer på meg selv nå at dette skal vekk..

WOW, helt utrolig forskjell, og 14 kg på så kort tid da!!! All grunn til å være stolt av deg selv nå! [:)]

Gleder meg til å se oppskriften på den vidunderkuren altså! Skal absolutt prøves her når lille baby i magen er ute og jeg ikke ammer lengre [:)]

har du en link til den sia og det du følger [:)]

Back
Topp