Må bare skryte litt..

Belkin

Elsker forumet
Mannen har pappaperm hver fredag og skal ha det til ut i januar neste år. I begynnelsen hadde han store problemer med å ta ansvaret den dagen, stå opp med snuppa og alt det der. Men nå er han bare blitt så flink!! Jeg er hjemme på fredager også, så det er ikke bestandig så lett å gjennomføre at han har hovedansvaret - men i dag når jeg sto opp sa han at han og Oda skulle ut på tur [:D] Så først har jeg sovet lenge (om kl 07 kan kalles lenge [8D]) og så har jeg "fri" til å drikke morgenkaffen min i fred og kose meg ALEINE [:D]

Ha en strålende fredag alle sammen! [:D]

godt han tar ansvar![:D]
(minste han kan gjøre mener jeg når han har pappaperm)

åh så deilig da! skulle ønske min mann kunne fått pappaperm også ja!
KOs deg med kaffen din du![:)]

ORIGINAL: *ÅsLe*

godt han tar ansvar![:D]
(minste han kan gjøre mener jeg når han har pappaperm)

Helt enig, derfor er det så deilig når han gjør det [:D]

ORIGINAL: mammabenti

Å, det er så utrolig urettferdig at ikke alle fedre får, vet jo ikke hvorfor din ikke får da..men det er mange fedre som ikke får.
Og ja, koser meg med kaffen [:D]

Q
ORIGINAL: Belkin

Å, det er så utrolig urettferdig at ikke alle fedre får, vet jo ikke hvorfor din ikke får da..men det er mange fedre som ikke får.

grunnen er at jeg ikke har jobber 50% [8|]

Q
ORIGINAL: Belkin

grunnen er at jeg ikke har jobber 50% [8|]

Ja, er vel ofte det som er grunnen. Jeg fatter ikke hvorfor myndighetene kan gjøre noe med det først, før de gi pappan flere uker. Det burde jo virkelig være selvstendig opptjening av fødselspermisjon for pappan også! Helt vanvittig at fordi mamman ikke har jobbet så og så mye får ikke pappan være hjemme med barnet sitt [:@]

Så heldig du er[:D]
Syns alle mødre burde hatt en slik dag innimellom..men vi er visst ikke like heldige alle sammen[&:][:)]
Kos deg og nyt dagen[:D]

Back
Topp