Må bare skryte litt... *bilder*

MissMari

Gift med forumet
Gulljenta mi

Elsker denne jenta så ufattelig mye!!! Hun er blitt så stor, og flink til så mye... Prater som en foss, akkurat som mammaen sin[8D] hehe... Artig tid nå! Men hun er og blitt en meget bestemt ung dame som vet hva hun vil! Det byr på sine utfordringer ja...

Her går alt i ett om dagen, jobber og går på skole... Har bare fri 2 dager hver 14 dag, så det er mye! Men jeg biter tenna sammen, og gjør det beste ut av det... Blir heldigvis litt bedre når jeg er ferdig med skolen til neste år[:)] Gleder meg!

Hvordan står det til med dere og deres håpefulle da?[:)]

Så nydelig jente du har <3 [:D]

Så fantastisk skjønn hun er!! [:)]

Herlig tid nå ja! Mye som skjer i utvikling av språk, og forståelse. Det er utrolig morro! Gleder meg til hver ettermiddag og helg sammen med Noah, og nyter siste tiden før det kommer en til.. [:)] selv om vi gleder oss også, såklart.

Flink du er med skole og allting! [:)]

Hun er jo aldeles nydelig, som alltid! [:)] Og så stor jente - ikke noe baby lengre!

Her er det også en sta og bestemt liten kar i hus! Han som regjerer hos oss for tiden ja!! Ikke så mye prat egentlig, mest enkeltord. Men det er morro når det hele tiden kommer nye [;)] Tiden går så fort nå som det er jobb og barnehage. Nå gleder jeg meg bare til juleferie! [;)]

ORIGINAL: virvla

Så fantastisk skjønn hun er!! [:)]

Herlig tid nå ja! Mye som skjer i utvikling av språk, og forståelse. Det er utrolig morro! Gleder meg til hver ettermiddag og helg sammen med Noah, og nyter siste tiden før det kommer en til.. [:)] selv om vi gleder oss også, såklart.

Flink du er med skole og allting! [:)]

Så nydelig[:)]

Her går det kjæmpe bra, men har for lite timer i døgnet.... Jobber 100% nå i en barnehage og mine to små håpefuller er i bhg (ikkje den eg jobbe i)!
Isak har en del ord, men det kommer mest en hel masse uforståelig babel ut [;)] Han e meget sta og får små raseriutbrudd om han ikkje får det som han vil.... kaste seg ned på golvet i sinnet... må nu bærre flire litt te han!

Skjønne lille jenta di <3

Har blitt så stor! Morsomt å følge med alle de små "babyene" våre!

.

Søta!
Hun har samme bamse som Fillip.
Han er sååå glad i den bamsen [:D]

hun er nyyyydelig!

Så herlig hun er[:)]

Skikkelig søt er hun godjenta de Carmen[:D]

Min reaksjon: Åh sååå søt:) Nydelig er hun!

Sverres reaksjon: "Åj! Seeee, pia" etterfulgt av et slengkyss og litt sutring da bildet forsvant.. [;)] Hun har herved en beundrer!

Takk alle sammen<3
Godt å høre dere har det bra, selv om hverdagen har intruffet de fleste av oss![:D]

ORIGINAL: Drømmefangeren

Min reaksjon: Åh sååå søt:) Nydelig er hun!

Sverres reaksjon: "Åj! Seeee, pia" etterfulgt av et slengkyss og litt sutring da bildet forsvant.. [;)] Hun har herved en beundrer!

Hehe, du får ta med deg sverre til bergen, så skal vi fikse en date[8D][:D]

Back
Topp