• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Må bare skryte av mannen..

*MissMe*

Gift med forumet
Han er da, som de fleste vet, sykemeldt etter en ryggoperasjon. Formen er stigende[:D]

På tirsdag da jeg og snuppene kom hjem så hadde han støvsuga og vaska gulv på kjøkken og stua + bakt baguetter[:D]
Min kommentar; hvem er du og hvor har du gjort av mannen min...[8D][8D]

Håper veien åpner i dag så jeg får overraska han med nystekte rundstykker!!![:D][:D]

Ååå... Skal si han har kommet seg raskt! Så uttrolig bra!
Krysser fingrene for at veien åpner snart!

*rusler irritert ut av tråden og rister oppgitt på hodet av mmin MANNEmanne-mann* [>:]

Men så deilig, og så utrolig hggelig jort!![:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

*rusler irritert ut av tråden og rister oppgitt på hodet av mmin MANNEmanne-mann* [>:]

Men så deilig, og så utrolig hggelig jort!![:D][:D]

Han her sitter da helst i traktoren dagen lang da, men vi hadde en diskusjon på gang om den bakinga da...[8D] Så han måtte bevise at han kunne om han ville...[8D]

*rusler irritert ut av tråden og rister oppgitt på hodet av mmin MANNEmanne-mann* [>:]Men så deilig, og så utrolig hggelig jort!![:D][:D]

sign[>:]

men det var uttrolig fint gjort da[:)]

ORIGINAL: shorty86

*rusler irritert ut av tråden og rister oppgitt på hodet av mmin MANNEmanne-mann* [>:]Men så deilig, og så utrolig hggelig jort!![:D][:D]

sign[>:]

men det var uttrolig fint gjort da[:)]

Må signere denne! [>:][8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Så skjønn da [:)]
Godt når de glimter til [;)] [:D]

Flinke mannen!! min kan også slå til, men bake?! nei.. det skjer ikke

tirsdag sto han opp med ungene, lagde middag(panert torsk) og la de så mor fikk gå på trening[:)]

ORIGINAL: TauZa

Flinke mannen!! min kan også slå til, men bake?! nei.. det skjer ikke

hiver meg på den jeg[:D]

Back
Topp