Må bare skryte av dere jeg!

Jordbærveien

Elsker forumet
For jeg trives SÅ godt her inne!!

Hører jo strengt tatt ikke til her, annet enn om babyen velger å ha god tid, men nå klarer jeg ikke annet enn å bli.

Det er så koselig å være her, masse gode ord uansett hva man skriver om!

Tumbs up for september jentene![:D]

Det er så utrolig koselig å høre sånt! [:D]

Jeg syntes vi er en flott gjeng jeg, må jo være det når så mange henger her [:D]

Ja, sant!

Er mange som er aktive også her inne, og som deler både gode og trasige ting.

Man blir tatt på alvor her, det er så kos!

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Jeg syntes vi er en flott gjeng jeg, må jo være det når så mange henger her [:D]

er så enig[:D]

Så gøy å høre!!!! Jeg har det kjempefint her jeg og, men jeg har ingen andre forum å sammensligne med da[:D]

Jeg starta jo på august forumet, og ikke et vondt ord om den gjengen heller, men jeg slo mer rot her inne merket jeg[:)]

er en fin gjeng her inne[:)]

kjenner det er godt å lage/og å se tråder det vi kan være uenige uten å rykke i tottene på hverandre[:)]

er godt og ha noen å dele både positive og negative ting med[:)]

*stor klem til dere alle*[:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

er en fin gjeng her inne[:)]

kjenner det er godt å lage/og å se tråder det vi kan være uenige uten å rykke i tottene på hverandre[:)]

er godt og ha noen å dele både positive og negative ting med[:)]

*stor klem til dere alle*[:D]

Ja, ikke sant, og ikke være redd for å stille "dumme" spørsmål osv, for det å gå gravid er igrunn en lang rekke "dumme" spørsmål slik sett, selv som 2gangs-gravid er det SÅ masse jeg ikke har peiling på!

ORIGINAL: elink

Så gøy å høre!!!! Jeg har det kjempefint her jeg og, men jeg har ingen andre forum å sammensligne med da[:D]

ORIGINAL: elink

sign :p

Er ikke av de mest aktive, men leser her inne neste hver dag. Er et skikkelig koselig forum og er glad jeg hører til her.

Flott gjeng jenter [:D]

Jeg og stortrives her! [:D] Synes det er bra at man kan være førstegangsgravid og lure på alt mulig rart uten at noen "dømmer". Viktig synes jeg! [:)] Bare søte jenter her!! 

Er kjempeenig!!! Kunne ikke fått bedre terminklubb!![:)][:)][:)]

Jeg hører til intet mindre enn 3 forum! og dette forumet går under navnet "koselig forumet"

Tenker alltid det når jeg skal inn hit, "så var det "koselig forumet"" Sparer det beste til slutt[;)]

Gode klemmer til september jentene, som lager god stemning og solskinn!!!![:D][:D][:D]

koselig å høre[:)] synes også gjengen her inne er utrolig fiiin[:)]

Back
Topp