Må bare skrike det ut...

Wembie

Elsker forumet
Jeg har fått time til tidlig UL[:D][:D][:D][:D] ble så glad...humøret gikk fra å være på bunn, til å bli helt fantastisk bra...er sååååå glad...eneste er at jeg fortsatt er i syden når jeg fikk time, men da får jeg endret den....JEEEEEIIIII[:D][:D][:D][:D]

Så bra du fikk positivt svar på søknaden [:)] 

ÅÅÅÅÅ så glad jeg ble på dine veine hihi <3<3

ORIGINAL: Jaybird

Så braaaaaaaaa[:)]

[:)]

Har fått time på ahus[:)] Håper bare det lar seg endre på den til litt senere samme uka[:D] skal prøve å ringe nå, men vet ikke om det er åpent...

ORIGINAL: Wembie

Har fått time på ahus[:)] Håper bare det lar seg endre på den til litt senere samme uka[:D] skal prøve å ringe nå, men vet ikke om det er åpent...

så gøy [:D] da har du virkelig noe glede deg til når du kommer hjem..

Så gøy!!! Kos deg på UL da!!! blir nok gøy d!!!

Jeg har ringt å spurt etter tidlig ul men det var desverre fult... men den herlige kontordama skulle ringe viss d ble noe ledig den uka jeg er i uke 7 [:D]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Jeg har ringt å spurt etter tidlig ul men det var desverre fult... men den herlige kontordama skulle ringe viss d ble noe ledig den uka jeg er i uke 7 [:D]

Krysser fingrene for at de får en abestilling....er jo absolutt sjanser for det...så satser på at dette går greit[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Juvel

så gøy [:D] da har du virkelig noe glede deg til når du kommer hjem..

Ja, jeg har det...var deilig å få beskjeden om at jeg fikk ul...men må nok vente til mandag med å få en ny time...var stengt i dag....

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Krysser fingrene for at de får en abestilling....er jo absolutt sjanser for det...så satser på at dette går greit[;)][;)][;)]

Ja jeg tror alle i området bruker han som jeg skal til... så tenkte med e var kø... men fikk ikke tid til å bestille før nå... men satser på at d blir en avbestilling ja!!! hadde vært gøy å se at alt var ok og at det ikke er flere der inne (har brukt Pergo og har PSOC så vil sjekke atalt er bra!) Ble ambefalt av han å komme tilbake til tidlig UL så må jo følge rådet....

ORIGINAL: nadja1986

ÅÅÅÅÅ så glad jeg ble på dine veine hihi <3<3

Back
Topp