Jeg er helt enig med deg, t.t.h! Vi gikk privat vi altså (fordi vi ble "tvunget" grunnet hjelpen vi trengte) og var superfornøyde. Suksessraten er tilnærmet identiske på de ulike private og offentlige klinikkene, så det er ofte tilfeldig om man lykkes kjapt eller ei. Heldigvis har vi muligheten til å gå privat og det er det som er fint! Er svært glad for det gode, offentlige tilbudet vi har selv om den individuelle oppfølgingen kan være noe dårligere enn i det private. Det sier seg i grunnen selv at det MÅ bli sånn. Det offentlige hjelper x antall pasienter per år og de private klinikkene har ikke veldig mange pas i forhold. Derfor er det en selvfølge at hjelpen man får der er mer individuell. Dessuten: VI BETALER FAKTISK 45.000 KR FOR BEHANDLINGEN [&:]. For all del, legen(e) på Klinikk Hausken er garantert flinke, men det gjelder annet personell som har med oss å gjøre i denne sammenhengen også, både privat og offentlig.
Det som er viktig å tenke på er at vi er heldige som i det hele tatt får hjelp! Ja, det er sikkert banalt, men det er jo faktisk sannheten. Det er ikke altfor mange år siden denne muligheten ikke var der i det hele tatt. Heldigvis går den medisinske utviklingen fremover og kanskje en dag er det ingen av oss som trenger å slite så mye for å få det barnet vi så sårt ønsker oss. Har troen på at det vil skje mye i årene som kommer på denne fronten. Det kommer forhåpentligvis andre til gode ettersom jeg er så heldig å ha fått mitt flotte barn!
Ivara: jeg håper så veldig dere slipper å gå videre nå, men OM dere må det blir det utrolig spennende å høre hvilke tanker Hausken har. Krysser alt jeg eier og har for fryseegget ditt nå altså

.
Ønsker alle, både de som går privat og de som er i det offentlige, riktig lykke til med videre forsøk fremover! Dere jentene her inne har helt spesielle plasser i hjertet mitt og jeg unner dere så veldig suksess.
P.S. Skriver under et annet nick ettersom BV bare tuller det til her inne med server, oppdateringer og annet. Håper å få tilbake nicket mitt veldig snart! Er altså Nesing, om noen ikke har skjønt det enda [:D][:D].