Må bare si noe

Alias

Gift med forumet
Jeg ser etter å ha snoket litt på diverse forum her inne på BV at en bruker har slettet seg pga at man føler at man blir spionert på...
er det bare meg eller er det kanskje greit å ikke legge ut innlegg om man ikke helt fikser at andre ser hva man har skrevet??
Nå kjenner jeg situasjonen pga det er en vennine av meg som har "spionert" visstnok..men hun har aldri lagt inn noen innlegg bare lest på innleggene som vedkommene har skrevet...
Det samme gjelder meg...jeg leser flesteparten av innleggene her, uten å kommentere dem...er jeg da en som spionerer jeg å da eller??

Hva syns dere om det?? kom gjerne med synspunkter ang dette.. 

[:)]

dårlig gjort å ikke svare på alle innleggene man leser altså[8D][:D] 

jeg "spionerte" en god stund før jeg begynte å skrive her..ville liksom se litt hva det var først, var innlogget som meg selv og alt sånn, men bare leste litt rundt om kring...er vel ikke akkurat spionering i seg selv det vel? og hvis det er noen personer som helst ikke skal se det du har skrevet, så bør man kanskje vurdere litt bedre hva man legger ut her..[:)]

Det å lese, og ikke skrive, er selvsagt ikke spionering. Kun dersom du feks lette opp alle mine innlegg, fordi du tror du kjenner meg i "real life" og da ikke gir deg til kjenne, men fortsetter å kun lese mine innlegg, og se hva jeg skriver, for så å vite hva jeg gjør og sånn, det er spionering.

ORIGINAL: *Meya*

Det å lese, og ikke skrive, er selvsagt ikke spionering. Kun dersom du feks lette opp alle mine innlegg, fordi du tror du kjenner meg i "real life" og da ikke gir deg til kjenne, men fortsetter å kun lese mine innlegg, og se hva jeg skriver, for så å vite hva jeg gjør og sånn, det er spionering.

Enig med du :)

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Jeg også leser mye. er ikke alltid jeg svarer. ser ikke på det som spionering jeg...

Kaller ikke det spionering. Men hvis du leser innleggene til en bestemt person eller flere og bruker det bevisst mot dem i andre settinger. Ja da er det å spionere[:)]
Men det er jo greit å huske på at det er ett åpent forum, så her kan hvem som helst se hva man skriver

ORIGINAL: *Meya*

Enig med Meya! Men jeg prøver så godt jeg kan å ikke si noe jeg ikke vil at andre kjente skal vite også...Dumt å legge ut "hemmelige ting" på nett[;)]

Jeg også leser mye. er ikke alltid jeg svarer. ser ikke på det som spionering jeg...

jeg leser ting men svarer ikke eller går ut med ting som egentlig ikke angår meg

ORIGINAL: mammma86

samme her[:)]

ORIGINAL: Stine87

dårlig gjort å ikke svare på alle innleggene man leser altså[8D][:D] 

jeg "spionerte" en god stund før jeg begynte å skrive her..ville liksom se litt hva det var først, var innlogget som meg selv og alt sånn, men bare leste litt rundt om kring...er vel ikke akkurat spionering i seg selv det vel? og hvis det er noen personer som helst ikke skal se det du har skrevet, så bør man kanskje vurdere litt bedre hva man legger ut her..[:)]

Legger ikkje ut ting om meg sjøl som eg ikkje føler alle og enhver kan lese[:)] og om noen vil "spionere" på meg så værsågod[:D]

hmmm det må jo være lov å lese hva andre skriver her inne uten å nødvendigvis svare på alt?
er kanskje dumt å skrive på et forum som dette hvis du ikke liker at andre følger med deg ?

ORIGINAL: stjernemor80

Jeg VET jeg blir spionert på!!!

Men, jeg kan stå inne for alt jeg sier her!

Jepp!

har ikke noe å skjule så  det gjør ingen ting, men holder meg unna sex og samliv sidene bevist [:D]

quote:

ORIGINAL: stjernemor80

Jeg VET jeg blir spionert på!!!

Men, jeg kan stå inne for alt jeg sier her!

Jepp!

kan jeg få spørre hvordan dere vet det???

så lenge man legger ut informasjon på et åpent forum, vil det jo bli lest av andre. og de som leser er da ikke "spioner"...
Folk må heller tenke over hva slags informasjon de legger ut. kanksje sitter naboen å leser det du skriver akkurat nå[;)][8D] Så man må kunne stå inne for det man skriver.

jeg for min del, leser mange innlegg uten å svare
(og jeg føler meg ikke som en spion[8D])

Jeg også leser men føler meg ikke som "spion".Fint å lese andres erfaringer å tips.Er ikke så flink til å svare men det er jo opptil hver enkelt.

Back
Topp