Må bare si en ting om ammeinnlegg :) !

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Ser det er mange som bare skal bruke engangs.. Anbefaler på det sterkeste og ha ull utenpå engangsinnleggene.. Brystbetennelse er driiitvondt og kan ødelegge mye for ammingen..Blir det sprengkulde er det i allefall viktig og ikke fryse på puppa.. Ullinnleggene fåes kjøpt på blandt annet spar kjøp og i babyutstyrsbutikker..

Enig, jeg bruker de i ull allerede og har gjort det siden før jul. For når melken begynner å komme så tidlig som hos meg så gjør det kjempevondt allerede i svangerskapet å fryse på puppene. Ikke velg for små, det er viktig å holde mer enn brystvorta varm !

Enig, jeg bruker de i ull allerede og har gjort det siden før jul. For når melken begynner å komme så tidlig som hos meg så gjør det kjempevondt allerede i svangerskapet å fryse på puppene. Ikke velg for små, det er viktig å holde mer enn brystvorta varm !

Jeg takler ikke ull.. men hadde ikke noe problem med brystbetennelse sist, så satser på at det går bra denne gangen også :)

Enig i det :)

Veldig lurt og bruke både papir og ull innlegg, blir en vane etterhvert.

Har kjøpt litt fler i ull denne gangen, siden jeg måtte vaske de ca. annenhver dag sist.

Sparkjøp har fin pris, og var tilogmed 40 % da jeg kjøpte :)

har tenkt å bruke sånn vanlige engangs innesrt åsså ull utenpå...hmm men får se kansje bare bruke ull 

Takk for tips:)

Back
Topp