Må bare si det...

Guldehinn

Glad i forumet
...i dag har vekten vist et tall jeg ikke har sett siden uken etter fødselen [:)]

Det vil si at jeg har gått ned 8 kg!
*fornøyd*

ORIGINAL: Dollysmurfen

Fantastisk!! [:D][:D]
Er så utrolig herlig når vekta er snill!

Den beste følelsen...! Ikke for det, jeg har MANGE kilo igjen [8D] Men nå har jeg begynt iallefall!

Fy søren, så flink du er! Hvilken metode bruker du? Jeg skal starte i morgen...kjenner jeg har skikkelig slankeangst...

ORIGINAL: Tingeling2010

Fy søren, så flink du er! Hvilken metode bruker du? Jeg skal starte i morgen...kjenner jeg har skikkelig slankeangst...

Det er denne omdiskuterte ketolysekuren, da :)
Lavkarbo funker som søren på meg, iallefall! Mye bedre enn sånn "lev sunt og spis lite men ofte"-kurer som jeg har prøvd i årevis. Uten resultat. Nå har jeg lavkarbet siden midten av november, gikk ned 7 kg før jul, men levde jeg livets glade dager i jula og på tenerife etterpå. Begynte på'an igjen i midten av januar, og har gått ned tre kilo igjen nå. Dvs de to jeg gikk opp i ferien og et kilo ekstra. Men så har jeg også 35 kilo til som bør av [8D] Så jeg har litt å gå på, kan du si.

Gratulerer! Deilig når vekta viser tall man liker å se [:D] Er også helt enig med deg når det gjelder lavkarbo, eneste slankemetoden som fungerer her i heimen (og som jeg forøvrig klarer å holde meg til).

Gratulerer! [:D] Så flink du er

ORIGINAL: Linnhost88

Gratulerer! [:D] Så flink du er

Sign. Kjæmpe bra jobba!! [:D]

Så gøy!![:)] Flink du er[:D]

Back
Topp