Må bare si det til noen.

Solis*

Glad i forumet
Jeg er gravid [:D] 

Har holdt en heller lav profil under dette forsøket. Ønsket ikke noe oppmerksomhet fra noen. Derfor har jeg holdt det hemmelig for alle, selv dere. Vi hadde egentlig gitt oss, men hadde ett forsøk igjen i tilfelle vi ombestemte oss. Det gjorde vi og fant ut at ett nytt år gir nye muligheter. Det er jeg glad for nå. Testet pos idag og er kjempe optimist. Har tidligere sa og ma i tankene, men denne gangen må det gå bra. Fikk også 2 egg på frys, så det er en liten trøst hvis det ikke går. Måtte bare si det til noen siden det kun er mannen min som vet det ennå. Har ikke tenkt å juble høyt før jeg har sett liv på første ul som jeg tror blir 26 feb, men er som sagt optimist.

Gratulerer så mye[:)]

gratulerer så masse[:)]

GRATULERER [:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse!! 

Gratulerer og lykke til på UL 26.februar [:)]

ORIGINAL: Dunn

Gratulerer og lykke til på UL 26.februar [:)]

Å så utrolig koselig [:D] Gratulerer så masse!

Har dere hatt mange forsøk? Hvordan forsøk har du vært igjennom nå?

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så mye med spire i magen! Lykke til i svangerskapet og UL 26. februar! [:)][:)]

ORIGINAL: MsRose

Gratulerer så masse!! 

sign[:)]

Tusen tusen takk alle sammen. Hadde ikke trodd jeg skulle få oppleve dette igjen. Dette er mitt 3 fulle søskenforsøk+3 fryseforsøk. Har hatt 12 innsettinger tilsammen. Fått tvillingergutter, men mistet ene gutten min da han var 6 mnd. Nå får endelig gutten min søsken og jeg gleder meg til jeg kommer så langt at jeg kan fortelle han det. Satte inn ett egg, ikke tale om jeg setter inn to, med mine erfaringer. Er det ingen som husker meg? Var her inne mye i fjor vår, ble gravid på 2 forsøk, men mistet i ma pga influensa. Hadde egentllig termin i november 08. Har vært her endel i det siste, men litt anonym, solhargittseg, før var jeg solvilha2. Hadde ikke helt gitt meg da og det er jeg glad for nå. Fikk time til ul 24 feb kl 13. Så da er det bare å telle ned dager og håpe på de beste. Håper alle her inne, som prøver, følger etter i nær fremtid!

GRATULERER!!!!! [:D][:D][:D]

Eg husker deg[:)] Så kjekt å høre at du har fått positiv test[:)]
Husker du fortalte om at du mistet pga. influensa, så var redd eg skulle miste også
da eg fikk influensa for noen uker siden. Men så langt så bra[:)]

Gratulerer så mye[:D][:D][:D] Bra dere ikke ga opp[;)][:D]

ORIGINAL: MsRose

Gratulerer så masse!! 

Å så bra!!![:D] Gratulerer så mye med spiren, håper du får et fint svangerskap![:)]

Nei nei Hpoe du har ingenting å være redd for. Jeg mistet fordi det var så tidlig (5 uker) og jeg hadde høy feber. Dette påvirker ikke deg som er så langt kommet. Lykke til viderer og takk for alle lykke ønsker alle sammen.

hei[:)]vil bare gratulere kjempe mye[;)] Kjempe greit og lese slike historier, det gir meg håp[;)]

Back
Topp