Må bare si at vindusvasken

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
er MYE raskere og enklere med Karcher vindusvask altså! Fatter ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt den tidligere!! :):):)

Er forresten helt ubrukelig etter vasking i dag.... men vet at jeg må opp og rydde vekk vaskemidlene før mann og barn kommer hjem.... tiiiiiiltaaaaaak :)

er MYE raskere og enklere med Karcher vindusvask altså! Fatter ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt den tidligere!! :):):)

Er forresten helt ubrukelig etter vasking i dag.... men vet at jeg må opp og rydde vekk vaskemidlene før mann og barn kommer hjem.... tiiiiiiltaaaaaak :)

Kanskje den jeg må kjøpe når vi flytter inn i nytt hus med EKSTREMT mange vinduer da!!?:D
Syntes du skal være stolt av deg selv som har fått vaska!!! Jeg skal til i morgen, male en del innvendig og vaaaskee... Megler på huset vårt neste fredag :(

Fraaa mobilen <3

Oi, er det sånn du holder på!!! Jeg er fornøyd med å ha satt på noen maskiner med klær i dag jeg :P Tørka til og med litt støv.. Men der går grensa :P

Det skjønner jeg!!
Prøv og slapp av litt nå, og la mannen dulle med deg!!

Fraaa mobilen <3

Hihi, jeg og lillegutt ligger på sofaen og ser på tv imens mannen vasker resten av vinduene:) 17 vinduer snart tatt:):)

Back
Topp