Må bare lufte meg litt...

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Altså, gjelder det som uaktsomt drap om man er gravid og hormonell? [emoji28]
Vi har ikke oppvaskmaskin, noe som stort sett fungerer ganske bra så lenge vi oppretteholder avtalen om hvem som tar hvilken oppvask. Men igår var samboer såå sliten at han ikke orket å ta oppvaska, så jeg tok men måtte avbryte midt i fordi jeg var så kvalm. Han sa han skulle ta den før han la seg, så jeg gikk rett å la meg. Sov dårlig hele natta, med dårlig form, en hund som på liv og død skulle ligge i armkroken og en snorkende mann ved siden av meg. Så vekker han meg kl 6 for å si at stesønnen har kastet opp over HELE toalettet og han har vekt babyen. Babyen pleier ikke å våkne så tidlig så hun var trøtt og sur, så hun lå å gråt, så jeg spurte om hjelp men det kunne han ikke for han skulle straks på jobb, men hva gjør han? Han legger seg til å sove igjen!? Så da står jeg og tørker spy av veggene med en gråtende baby på armen og hunden maser om at hun vil ut, så da var det på med klær på både meg og baby og lufte hunden, og når jeg kommer opp igjen har stesønnen blitt bedre og han vil ha frokost så jeg går inn på kjøkkenet for å fikse frokost til alle tre, og gjett hva! Der står oppvaska fra i går fortsatt i vasken med vann... han står opp 30 min senere, uthvilt og fornøyd og tar seg en kopp kaffe og smiler...
ble langt, men måtte bare få lufte meg litt... koker over og jeg merker hormonene ikke akkurat gjør saken bedre

Last edited:
Altså, gjelder det som uaktsomt drap om man er gravid og hormonell? [emoji28]
Vi har ikke oppvaskmaskin, noe som stort sett fungerer ganske bra så lenge vi oppretteholder avtalen om hvem som tar hvilken oppvask. Men igår var samboer såå sliten at han ikke orket å ta oppvaska, så jeg tok men måtte avbryte midt i fordi jeg var så kvalm. Han sa han skulle ta den før han la seg, så jeg gikk rett å la meg. Sov dårlig hele natta, med dårlig form, en hund som på liv og død skulle ligge i armkroken og en snorkende mann ved siden av meg. Så vekker han meg kl 6 for å si at stesønnen har kastet opp over HELE toalettet og han har vekt babyen. Babyen pleier ikke å våkne så tidlig så hun var trøtt og sur, så hun lå å gråt, så jeg spurte om hjelp men det kunne han ikke for han skulle straks på jobb, men hva gjør han? Han legger seg til å sove igjen!? Så da står jeg og tørker spy av veggene med en gråtende baby på armen og hunden maser om at hun vil ut, så da var det på med klær på både meg og baby og lufte hunden, og når jeg kommer opp igjen har stesønnen blitt bedre og han vil ha frokost så jeg går inn på kjøkkenet for å fikse frokost til alle tre, og gjett hva! Der står oppvaska fra i går fortsatt i vasken med vann... han står opp 30 min senere, uthvilt og fornøyd og tar seg en kopp kaffe og smiler...
ble langt, men måtte bare få lufte meg litt... koker over og jeg merker hormonene ikke akkurat gjør saken bedre
Helt innafor å være innom tanken ;)
Jeg hadde klikka i vinkel uten dårlig samvittighet, håper dagen er litt bedre for dere nå :)

Åhhh.. Jeg kjenner jeg blir fly forbanna på dine vegne jeg. Mannen her har samme tendenser innimellom, men ikke så ille. Og aldri om det hadde skjedd om vi hadde baby og HANS sønn var dårlig. Nei nei...

Takk jenter, hjelper med litt forståelse fra noen andre når man sitter der og har en skikkelig dårlig dag [emoji30] han kom hjem fra jobb med favoritt maten min og cravingsen min, nemlig asiatisk så han er på vei til å bli tilgitt iallfall [emoji4]
Babyen ligger fortsatt å sover etter 5t og tar igjen for de tapte timene med søvn på morgenen, noe som passet bra ettersom det har vært kaos her og guttungen har spydd ned absolutt hele leiligheten føles det som [emoji30] og selvfølgelig når pappa kommer hjem så kaster han ikke opp mer så han ikke behøver å gjøre en verdens ting [emoji849]

Uff, synes synd på deg og baby i magen og baby utenfor magen og på lille gutt som kaster opp. Full skjerpings på pappaen her. Han må ta mer ansvar når han snart har tre barn, og viktig å stille opp for gutten sin som er din stesønn. "Sånne barn" har lett for å bli "kastet rundt" og "stemor er og blir en stemor" som de sier i askepott. Pass på at han ikke kjenner seg om en byrde. Han er sikkert bare en liten gutt og trenger trøst når han er syk og da er nok du og babyen det nærmeste hvis pappaen tar så lite ansvar :(

Hilsen fra en meg som har en mann som vet alt om hvordan det er å være barnet som "er i veien" når mor og far skilles og drar i ulike retninger...

Back
Topp