Må bare lufte litt jeg

caracara

Forumet er livet
Har en svigermor som tydeligvis er helt gal etter barnebarnet, til min ikke fullt så store begeistring. Hun maser om at hun absolutt gjerne vil ha noen timer alene med henne [8|] Og at hun gleeder seg til hun kommer på overnattingsbesøk. Lurer på om hun skal passe henne mens jeg er hos legen en halvtime. Da sover jo babyen i setet sitt. Hadde hun vært hos henne ville det vært dulling fra ende til annen. Det kommer sikkert godt med en snill bestemor senere, men jeg kan ikke fatte og begripe hva som skal være så gøy med å passe en unge som full-ammes, som kan begynne å vræle nårsomhelst fordi hun er sulten. Og jeg har absolutt ikke lyst til å overlate henne til noen andre. Kjenner at jeg stritter veldig i mot[8|] Trenger jeg at noen passer henne, så spør jeg... Og slik som hun holder på, er det ikke sikkert jeg har lyst å spørre henne en gang[:o] Er jeg helt på bærtur? [8D]

Eg er enig med deg, snakk med mann din, så tar dere praten ilag med hun.

He he, nei, synes ikke du er på bærtur..[;)] Kjenner meg veldig igjen selv.. Kan ikke forstå hvorfor de absolutt skal ha de alene!? Holder det ikke være sammen med ungene selv om vi er der også? Selvsagt kjekt med besteforeldre og annen familie, og de skal selvfølgelig få passe.. Men når vi trenger det! Gidder ikke å lage meg ærend for at andre skal få passe![:'(] De er jo tross alt bare noen uker gamle..

ORIGINAL: Siren01

He he, nei, synes ikke du er på bærtur..[;)] Kjenner meg veldig igjen selv.. Kan ikke forstå hvorfor de absolutt skal ha de alene!? Holder det ikke være sammen med ungene selv om vi er der også? Selvsagt kjekt med besteforeldre og annen familie, og de skal selvfølgelig få passe.. Men når vi trenger det! Gidder ikke å lage meg ærend for at andre skal få passe![:'(] De er jo tross alt bare noen uker gamle..