Må bare lufte en ting.

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå vet jeg jo at Elias faktisk har barnehage plass fra August av.
Så jeg kan i teorien begynne å søke meg jobb snart, om det så blir en litt mindre stilling.
Men jeg er fortsatt i permisjon enda da. Men det er veldig vitkig at jeg får meg en jobb, vi skal jo forsørge familien vår etter Permisjonen også hvis dere skjønner.
Elias er jo bare 9 måneder da :( Men kanskje han kan være hjemme med pappa når han jobber seint og sånt.

Huff, ble kanskje veldig rart skrevet dette... Men hva hadde dere gjort?
begynt jobbsøkinga? Og kan man avslutte permisjonen tidligere?

Føler meg som ei kjempe dårlig mor som kanskje skal sende barnet sitt i barnehage så tidlig[:(][:(][:(][:(] Skjærer i hjertet mitt altså.

[&:]

Huff ja :( Sambo skal jo ha permisjon i Oktober... Men jeg kan ikke vente til da med jobbsøkinga, for vi har jo ikke råd til at han går hjemme med bare 80% lønn[&:]

Jeg hadde latt økonomien ta avgjørelsen. Hvis dere har råd til at du er hjemme lengre, så ville jeg vært det. Hvis det skranter litt, så ville jeg begynt å søke jobber. Barnehagen skal også betales hver måned...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg hadde latt økonomien ta avgjørelsen. Hvis dere har råd til at du er hjemme lengre, så ville jeg vært det. Hvis det skranter litt, så ville jeg begynt å søke jobber. Barnehagen skal også betales hver måned...

Ja, sånn jeg tenker også.
Skulle virkelig ønske vi kunne leve på sambo sine peger, men det går nok ikke desverre...

Du må jo ikke sende han i bhg fullt fra august:) pappaen skal vel også ha permisjon? Ville tatt en slags oppdeling på resten av permisjonen med litt jobb og litt bhg.

ORIGINAL: Durken

Du må jo ikke sende han i bhg fullt fra august:) pappaen skal vel også ha permisjon? Ville tatt en slags oppdeling på resten av permisjonen med litt jobb og litt bhg.

Ja, han skal jo det. Hadde jeg fått jobb hadde det vært genialt om han kunne ta over permisjonen egentlig...

Men, det er greit å betale på plassen? selv om man ikke begynner å bruke den med engang?

Vi har noenlunde samme problemet. Jeg begynner mest sannsynlig i jobb uti august når pappaen tar sin perm. Når hans perm er over i begynnelsen av oktober må vi mest sannsynlig ha dagmamma, siden vi ikke har har bhg plass. LIKER IKKE!!! Vi har søkt om plass fra januar men har ikke hørt noe enda så regner med at vi ikke får plass. Liker ikke tanken på å sende snuppa til dagmamma jeg... [&:] Har hørt så mye rart om dagmammer... [&:]

Tulla må begynne i barnehage i august[8|]
Forde jeg må begynne å jobbe i august... [&o]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Må signere denne og legge til at B ikke er året engang når han skal i bhg også. De kuleste kidsa starter først vettu [;)][8D]

Her har vi latt økonomien tatt avgjørelsen. Altså Alf begynner i bhg i august, 9 mnd ung. Jeg synes det er tidlig, og skulle virkelig ønske jeg kunne vært hjemme med han til han hvertfall var et år.. Men når pengene ikke strekker til føler jeg meg ikke som en dårlig mor forde, for Alf fortjener at vi har stabil økonomi. Derfor trøster jeg meg med tanken på at jeg hvertfall kunne ønske jeg kunne vært hjemme lenger, og kanskje med nr 2 så har vi råd til det :D

ORIGINAL: Maliott

Her har vi latt økonomien tatt avgjørelsen. Altså Alf begynner i bhg i august, 9 mnd ung. Jeg synes det er tidlig, og skulle virkelig ønske jeg kunne vært hjemme med han til han hvertfall var et år.. Men når pengene ikke strekker til føler jeg meg ikke som en dårlig mor forde, for Alf fortjener at vi har stabil økonomi. Derfor trøster jeg meg med tanken på at jeg hvertfall kunne ønske jeg kunne vært hjemme lenger, og kanskje med nr 2 så har vi råd til det :D

Jeg tenker også sånn. Elias fortjener å ha det bra. Og at mamman og pappan har det bra.

Back
Topp