Vulcano
Elsker forumet
Jeg går litt og virrer om dagen, det har seg slik at jeg har hatt 2 SA tidligere.. siste i jan. er nå lenger på vei enn noen gang før.[:D] skal til legen 1. gang den 8. juni. Jeg har fortalt det til de som jeg uansett hadde delt både glede og sorg med, mine søstre og mine nærmeste venninner.. Han har ikke klart og holde seg og sagt det til sin mor. Og også de nærmeste kompiser.. Kanskje litt dumt av meg å tenke sånn, men er så redd at mor og far min skal få vite det av noen andre også har jeg ikke lyst å si det før jeg har vært hos lege og vet at alt er ok!! Også en annen ting er hans barn, han har 2 gutter på 8 og 10 år som har veldig lyst og bli storebrødre;) har så lyst og si det til de også selv.. håper de som vet det klarer og holde på det til da.. vet at svigermor har kjempelyst å si det, men har gitt beskjed at det er hemmelig enda...
Sikkert bare jeg som er paranoid. ting blir jo aldri slik man ser for seg uansett;) det viktigste er jo at babyen er frisk;) bable bable... [;)]
Sikkert bare jeg som er paranoid. ting blir jo aldri slik man ser for seg uansett;) det viktigste er jo at babyen er frisk;) bable bable... [;)]