Må bare klage!

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Føler meg så sinnsykt sprengt i magen! Har kjørt 8 timer i bil idag, betyr lite aktivitet i hele dag. Har så mye luft at jeg så vidt fikk igjen jakken da vi skulle gå oss en luftetur i ettermiddag! Å bøye seg er bare å glemme, føler all mat skal komme i retur da :s noen tips til å få vekk denne sprengen? Blir sprø..

Føler meg så sinnsykt sprengt i magen! Har kjørt 8 timer i bil idag, betyr lite aktivitet i hele dag. Har så mye luft at jeg så vidt fikk igjen jakken da vi skulle gå oss en luftetur i ettermiddag! Å bøye seg er bare å glemme, føler all mat skal komme i retur da :s noen tips til å få vekk denne sprengen? Blir sprø..

Har det akkurat på samme måte nå. Har vært en rolig dag her hjemme, middag hos svigermor og kortspill etterpå. Så det har ikke blitt noen luftetur i dag og dermed helt sprengt i magen. Prøver meg på do [emoji12]

Bevegelse :) gå deg en rask kveldstur

Har det akkurat på samme måte nå. Har vært en rolig dag her hjemme, middag hos svigermor og kortspill etterpå. Så det har ikke blitt noen luftetur i dag og dermed helt sprengt i magen. Prøver meg på do [emoji12]

Føler med deg! Synes det er grusomt. Prøvd alt, så nå har jeg rett og slett bare lagt meg. Føler det er bedre når jeg ligger :)

Jeg bare kaster ut noen forslag her ;)
Hva med sterk kaffe? Det pleier å sette igang min mage :p

Hadde jeg likt kaffe så :p burn brukte gjøre susen her, men det kan jeg jo ikke drikke. Men takk for tips! Om det ikke går over, er jeg desperat nok til å prøve :p

Magnesium eller gulerot? Tar litt lenger tid da, men får fart på sakene når tatt i tilstrekkelig dose....

Hvis du ikke har fått bukt med problemet: knus to ts linfrø og bløtlegg de i et glass vann. Vent ca 20-30 min. Drikk! Det bør hjelpe, men det kan ta litt tid noen ganger..

Hvis du ikke har fått bukt med problemet: knus to ts linfrø og bløtlegg de i et glass vann. Vent ca 20-30 min. Drikk! Det bør hjelpe, men det kan ta litt tid noen ganger..
I kombinasjon med å drikke mye vann -ellers blir det fort lim.... [emoji6]

Ja, det funker og det funker raskt på meg. Men svigermor hadde ikke det. Men det løsnet seg ila natta, og nå kan jeg endelig puste normalt og får på meg både bh og jakke :p

Ja, det funker og det funker raskt på meg. Men svigermor hadde ikke det. Men det løsnet seg ila natta, og nå kan jeg endelig puste normalt og får på meg både bh og jakke :p
Hihi gratulerer :p godt levert

Det beste mot oppblåsthet er å gå, gå og atter gå,gjerne i trapper.. Tror pasientene våre på kirurgisk sengeenhet hater det svaret :p

Jeg bare kaster ut noen forslag her ;)
Hva med sterk kaffe? Det pleier å sette igang min mage :p

Jeg opplever at det ikke alltid er nødvendig med kaffe, men at det er en varm drikk, og te kan hjelpe like godt. Hos meg synes jeg det er varmen i drikken,er enn innholdet som setter i gang :happy093

Back
Topp