Kjenner at jeg bare må få ut litt frustrasjon nå!
Han naboen vi har rett under oss, han er veldig glad i festing og HØY musikk med MASSE bass, noe vi virkelig har fått erfare nå forrige helg og i kveld! Forrige fredag så gikk sambo ned kl 23:50 og sa at Sebastian våkner av musikken og bassen hans, og spurte om dem kunne dempe seg, men jaggu så var ikke han naboen så SØPLE drita at han ikke forsto hva sambo sa for noe og nesten ikke klarte å stå på beina! Men takk gud, så var resten av gjengen der så oppegående at dem dro ut på byen med en gang... Og på lørdagen så var det i gang igjen! Da ringte sambo til politiet 23:58 for å få dem til å komme, for da hadde Sebastian virkelig våknet av bråket hans og hyyyylgrein
Politiet kom og det ble stille, helt fram til klokka var 02:15, da satte han i gang IGJEN! Så igjen så ringte vi til politiet, men dem hadde mye og gjøre så dem måtte se ann når dem fikk tid... Og vi tenkte som så at han kanskje hadde lært av forrige helg, siden det var stille i hele går, men neeeeida! Var i full gang igjen i kveld, som til slutt resulterte i at Sebastian nok en gang våknet og nok en gang får en forstyrret nattesøvn :'( Så igjen så ringte sambo til politiet, og når jeg hørte at det ble helt stille nede så gikk jeg i vinduet, og da kjørte politiet
Men er så spent på om han setter i gang igjen i natt, for da klikker det for meg! Stakkars sønnen min får jo ikke sove i fred engang i helgene her, og det gjør vondt i mammahjerte når han våkner sånn og er helt fortvilet og redd! :'(
Uff, kjente jeg bare måtte få ut litt frustrasjon her
Han har irritert oss helt siden han kom opp til oss 1 juledag klokka 15 og sa at det bråkte så fælt hos oss! Ja vi hadde 4 barn på besøk som kun løp over gulvet! Gleder ræva av meg til vi skal flytte herifra i mnd skifte, så lille skatten min endelig får uforstyrret søvn hver natt♡
Aaa, helgens utblåsning
Uff, kjente jeg bare måtte få ut litt frustrasjon her
Aaa, helgens utblåsning