Må bare klage litt... :(

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Tenk, i dag skulle jeg egentlig vært ca 12 uker på vei, istedet så sitter jeg med magesmerter og blødninger... *snufs* (Det måtte 2 runder med cytotec til for å få i gang prossesen)

Merker det er verre å omstille seg denne gangen enn hva det var sist. For denne gangen hadde jeg nesten troen på at det skulle gå bra. Men bare nesten.. Det hadde vært så perfekt å fått baby i september, med tanke på jobben min og det meste. Nå vet jeg ikke om det blir noe flere forsøk, vet ikke om jeg orker å gå gjennom dette en gang til. Skal ta meg en lang tenkepause nå, plutselig ble alt så usikkert, hadde sett fram til et friår som jeg kunne tenkt over hva jeg vil videre, men nå må jeg plutselig helst bestemme meg før 1.mars... (pga hovedopptaket hos barnehagene)

Måtte bare få det ut en plass, takk for at du leste.

Huff, føler med deg.. Kjenner så altfor godt igjen følelsene du sitter med, vi har bestemt at dette er siste gang vi prøver, orker ikke flere "slag i trynet", og det finnes mange andre barn som trenger et hjem. Du må bare bruke tiden og finne ut hva dere vil, og om du evt takler å gå igjennom dette en gang til. Mye kan endre seg bare hodet får roet seg litt, og hjertet heles litt igjen. Sender deg en god klem, og tenker på deg !

vil også anbefale deg å lese litt på siden om habituell abort, selv om jeg bare ser at dere har hatt to aborter ut fra "signaturen" din. det kan kanskje være litt trøst  å lese om likevel...?

"Selv om veien videre virker vanskeli etter tre ufrivillige aborter, er sjansen stor for at det neste svangerskapet ender vellykket. Hele 50-70% av alle kvinner med habituell abort lykkes på det fjerde svangerskapsforsøket."

det er en trøst, dog en mager en... sender deg en stor trøsteklem om hvis du vil lese mer, så finner du mer på www.habituellabort.com

Back
Topp