Må bare klage litt..

anette..

Glad i forumet
Håper noen synest litt synd på meg[&:]

I dag er jenta mi helt håpløs.. Alt er galt..
Roer seg bare på puppen, og ellers sitter hun og skriker..

Vet det ikke er noe galt, for vi var hos legen i går, og hun har ikke feber..

Og pappan er på jobb, og kommer ikke hjem enda..

Har mest lyst til å gi opp hele mamma greia, men håper det kommer en bedre dag i morgen[;)]

Heldigvis så pleier ikkje dei dårlige dagene å gjenta seg rett etter kvarandre[:)] Klem til deg, veit GODT korleis det er.

Huff, sånne dager er grusomme... i går var jeg overtrøtt hele dagen, duppet av når jjeg satt og tok på meg sko oav, og fullt skjema, så når kvelden kom trengte jeg sårt søvn, men hvem vpknet og SKREK til klokka var halv 5 på morran?? JO min kjære lille sønn... Må inrømme at det frista og si opp mammastilllingen akkurat da ja..[&:]. Men i dag er han så herlig og søt, og alle vonde tanker er glemt.. er ikke det rart ??[;)]

Så jeg forstår deg godt, men håper du holder ut, så skal du se de gode dagene kommer tilbake snart[:)]

stor medfølende klem til deg[:)]

uff, jeg vet hvordan slike dager er og det er deilig å kunne klage litt til folk i liknende situasjon[:)]

håper ting løsner litt og at dere får noen rolige og koselige dager snart. Ikke glem å prøve å ta vare på deg selv også, det er viktig å ikke glemme seg selv midt i alt styret for det er da man kan bli skikkelig utbrent[&:][:)]

Lykke til[;)]

ORIGINAL: Monica89

Huff, høres ikke greit ut. Men det går nok over skal du se, må bare holde ut[;)]

Back
Topp