Må bare klage litt

TredjegangsLinn

Betatt av forumet
Omgangssjuken suuuuger. nå har Liam liggi i 3 dager med det, var helt grei i går, riktignok litt redusert matlyst i går. i dag avtalte vi at han sulle i barnehagen.
men gjett hvem som har liggi i hele natt å spydd å "andreveien" da, joda, jeg...
jeg er såå sliten. holdt på hvert kvarter siden lokka 2 i natt. å har jo ingen ting igjen, men magen og kroppen bare vrenger seg.
å jeg er sååå tørst. men en svelg drikke resulterer i 3x så mye ut igjen. føler meg helt inntørka, jeg som har
virkelig tatt meg i nakkeskinnet å blitt flink til å drikke masse.
var å handlet farris og eplemost nå når jeg kjørte lillemann i barnehagen, kanskje det hjelper litt.
holder på å tørste ihjel, men tør jo nesten ikke drikke [:(]

huff, stakkars deg! håper du er på bedringens vei snart og klarer å få i deg litt veske. er helt forferdelig når det står på det der! god bedring!

Prøv å få i deg så mye væske som mulig! Masse god bedring!! :)

huff stakkars deg, ikkje noe kjekt det der.. Håper formen kommer seg snart og at du får i deg litt drikke..
God bedring og klem

uff[&:]
Coka Cola kan stabilisere litt i magen. Pleide å hjelpe meg da jeg hadde omgangssjuken når jeg var liten.
Så du kan jo prøve det. (Om ikke tanken bare gjør deg kvalm da)

*Trøsteklem*

Huff da.. Viktig at du får i deg væske, drikk litt av gangen..
Jeg hadde også omgangsyke i januar, og det var så hæslig..
Du får ha en god bedring!

da har jeg sovet en del, å det var godt, det gjorde jeg jo ikke i natt.
fått i meg ett halvt glass eplemost og farris, det smaker såå
fælt, men hjelper litt faktisk.
vil føle meg bedre.

Stakkars deg! Eplemost og farris er veldig bra, selv om det kanskje ikke smaker veldig bra [&:]
Det viktigste er jo at man drikker noe, kroppen tar visstnok til seg veske selv om man ikke føler det sånn bare man drikker noe. Håper du blir bedre utover dagen!

ORIGINAL: baby i magen2

huff stakkars deg, ikkje noe kjekt det der.. Håper formen kommer seg snart og at du får i deg litt drikke..
God bedring og klem

Sign, er noe herk det der :(

Back
Topp