TredjegangsLinn
Betatt av forumet
Omgangssjuken suuuuger. nå har Liam liggi i 3 dager med det, var helt grei i går, riktignok litt redusert matlyst i går. i dag avtalte vi at han sulle i barnehagen.
men gjett hvem som har liggi i hele natt å spydd å "andreveien" da, joda, jeg...
jeg er såå sliten. holdt på hvert kvarter siden lokka 2 i natt. å har jo ingen ting igjen, men magen og kroppen bare vrenger seg.
å jeg er sååå tørst. men en svelg drikke resulterer i 3x så mye ut igjen. føler meg helt inntørka, jeg som har
virkelig tatt meg i nakkeskinnet å blitt flink til å drikke masse.
var å handlet farris og eplemost nå når jeg kjørte lillemann i barnehagen, kanskje det hjelper litt.
holder på å tørste ihjel, men tør jo nesten ikke drikke [:(]
men gjett hvem som har liggi i hele natt å spydd å "andreveien" da, joda, jeg...
jeg er såå sliten. holdt på hvert kvarter siden lokka 2 i natt. å har jo ingen ting igjen, men magen og kroppen bare vrenger seg.
å jeg er sååå tørst. men en svelg drikke resulterer i 3x så mye ut igjen. føler meg helt inntørka, jeg som har
virkelig tatt meg i nakkeskinnet å blitt flink til å drikke masse.
var å handlet farris og eplemost nå når jeg kjørte lillemann i barnehagen, kanskje det hjelper litt.
holder på å tørste ihjel, men tør jo nesten ikke drikke [:(]