Må bare klage litt! xP

Leetha

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei :-D
Jeg føler meg som en idiot! Før jeg ble gravid så gikk jeg og snakket så fint om det til de på jobb; om hvor mye jeg gledet meg og ønsket å bli gravid igjen, at denne gangen skal jeg nyte svangerskapet osv. Men! Det eneste jeg gjør er å klage fordi jeg syns det er minst like fælt å gå gravid nå som jeg gjorde sist gang, når det et sakt så var sist svangerskap ganske eksemplarisk, hadde selvsagt plager men de var ikke så ekstremt plagsomme eller kraftige. Det samme gjelder for denne gang også, jeg vet det er en hel del mer der ute som har det så mye verre enn meg, men klage skal jeg!
Så ser jeg alle de høygravide som er poppeklare, og jeg blir så sykt missunelig! Så det jeg egentlig har funnet ut er at jeg vill helst føde enn å gå gravid! Jeg gleder meg sånn til fødsel, og den kommer ikke før i November! Det er så syyykt lenge til!!!

Det er digg å klage litt og absolutt lov:) Det er noen venninner som har sakt til meg at jeg må nyte tide... Da har jeg tenkt, hva skal jeg nyte? Oppkasteten?

I starten er det jo ikke så mye å nyte, og starten varer så lenge. I alle sammenhenger så er jeg kommet så kort "så tidlig", men har jo faktisk gått over en tredjedel av svangerskapet og vært gravid i mer enn et kvart år!!! Gleder meg til å kjenne liv hver dag, da skal jeg kanskje klare å nyte det en liten stund før det blir for tungt. Har heller ikke så voldsomme plager, men synes det går veldig treigt. Fint å kunne klage litt her!:)

Du MÅ faktisk ikke klage, om noen spør så hvordan formen er så går det jo å bare nevne at man er kvalm, uten å klage. Klart man har behov for syte litt innimellom, men det er det vel karen i hus som bør ta imot og ikke de jobb? En ting er å nevne det, en annen ting er å klage. Er ikke meningen å virke streng, men selv har jeg en haug med klagedamer på jobb, og det lager så vanvittig dårlig stemning, samme hva det er. Så rådet er vel som skrevet over, du MÅ ikke klage :)

Det er digg å klage litt og absolutt lov:) Det er noen venninner som har sakt til meg at jeg må nyte tide... Da har jeg tenkt, hva skal jeg nyte? Oppkasteten?
Akuratt!!
Det er tungt å være gravid, med en kropp som endrer seg til det ugjenkjennlige :-P
Å være gravid er ikke noe alle trives med! Jeg håper å tror at jeg kommer til å nyte det mer når magen og sparkene kommer :-)
Husker jeg trivdes med å være høygravid :-D

For å være helt ærlig så er disse første mnd de verste i mitt liv.. Jeg slet sist gang også, og jeg skulle heller ha født 15 ganger om jeg hadde sluppet å gå gravid.. Jeg klarer ikke kose meg med graviditeten slik dagene mine er.... (lagt på sofaen siden første uke i april) Klarer ikke være mamma - takk Gud for min kjære som hjelper!

For å være helt ærlig så er disse første mnd de verste i mitt liv.. Jeg slet sist gang også, og jeg skulle heller ha født 15 ganger om jeg hadde sluppet å gå gravid.. Jeg klarer ikke kose meg med graviditeten slik dagene mine er.... (lagt på sofaen siden første uke i april) Klarer ikke være mamma - takk Gud for min kjære som hjelper!
Jeg er så enig! Hva skulle vi gjort uten vår bedre halvdel!? :-O
Vi får bare håpe at plagene roer seg ned og vi kan få nyte det å være gravid verfall litt :-)

Det er ikke koslig å vær gravid i starten når det eneste du gjør er å kaste opp, være kvalm og svimmel....Håper fanden meg det gir seg snart. :hungover: Når jeg var gravid sist (8 år siden) så lå jeg å spydde 24/7 i 4 mnd. Så kom det tilbake litt siste uken før fødselen. Å selve fødselen var ikke noe å skryte av. Jeg sa det da: dette barnet blir enebarn. :p Nå er jeg gravid igjen, å tenkte: Jøss, skal jeg få ett bra svangerskap? Neida, kom til uke 9 da begynte faenskapen. Oppkast, intens kvalme og blodtrykksfall....Er ikke mye gravidglød enda her for å si det sånn. :p Er 14 uker nå, så har ett håp om at jeg snart kan leve mer som normalt. :) Å fødselen, den vil jeg ikke tenke på engang. :p

Back
Topp