Må bare klage litt (lang)

Ingunn88

Blir kjent med forumet
Hei..
Dagen i dag startet egentlig veldig bra, er i et praksis-prosjekt i forbindelse med skolen og har derfor vært tre dager i 1. klasse og skal være to dager i barnehage. I dag var første dagen i barnehagen og det var veldig koselig, ble tat godt i mot [:D]. Var også hos jordmora i dag og alt stod bra til både med vesla og meg [:D]

På tur hjem fra barnehagen skulle jeg innom å handle litt, og bestemte meg derfor for å rygge opp til huset. Bakken opp til huset vårt er ganske lang og bratt og ville derfor slippe å bære så langt. På en eller annen måte klarte jeg å kjøre rett inn lite sandhus vi har stående i bakken og ødela speilet, punkterte dekket og ødela felgen. [:(] Dette er utrolig surt og trist, særlig fordi vi kjøpte oss ny bil 4 uker siden til 250 000 kr...! Hadde det enda vært en gammel bil, men en nye en.. sukk er så utrolig lei meg... veit det kunne gått mye værre og det kan skje alle, men så utrolig frustrerende....![:@]
Tror nok det er på tide å roe ned hverdagen noen hakk nå... er fult kjør på skolen med alt som skal leveres og gjøres, merker at det tar på nå som jeg er såpass langt på vei, er jo litt tungt å gå gravid og!

Dette ble langt og surrete, er bare så trist kan jo ikke kjøre noe sted heller nå så er på en måte litt bura inne.. sukk...

Tusen takk for at du gadd å lese... [:)]

[:(][&:] Skjønner at dette ikke var noe særlig!! Håper du får fiksa bilen din igjen snart, er ikke noe gøy når ting ikke er i orden.. Er jo ikke behagelig å gå så langt heller nå.. [8|]  Håper alt ordner seg [:)]

Takk for sympatien [:)] pleier ikke å klage så fælt, men noen ganger er det veldig godt å få skrevet det ned... Det ordner seg nok, hadde visst et reservehjul, så da kan jeg i hvertfall bruke den litt [;)]

Det er godt å høre at vi er flere som er uheldig med bilen.. Blir litt sånn at en tenker på det en har ødelagt ja, og ikke hvor heldig en er som ikke fikk mer ødeleggelser.. Og som du sier kanskje ikke så greit med hormonene, gjør det nok ikke noe bedre :) hehe...

Det må være godt å ha dagene til å gjøre det en føler en orker de ulike dagene og ikke måtte gjøre ting en ikke har krefter til hele tiden... Hadde nok sykemeldt meg selv hadde jeg jobbet, merker det nå når jeg er i praksis at hadde ikke klart en 100% jobb tror jeg... Tenker det skal bli godt for oss alle og få de nydelige små i armene jeg nå :)

Back
Topp