Må bare fryde meg litt!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Sikkert noen som synes jeg er stygg da men...

En som står meg nær.. er sammen med en kar.. som er anmeldt for konemisshandling fra tidligere forhold..

Han ble dømt nå for en tid tilbake.. skal sitte inne i litt over 2 år[:D]

Han ble frikjent i tingretten, men dømt i lagmannsretten

Han har fått avslag på permisjon nå i jula.. men de skulle få saken opp før høring nå før helgen.. men det ble det avslag gett[:D]

Stygt av meg å fryde meg egentlig.. sånn sett.. overnfor hun som står meg nær.. men jeg mener at han er skyldig.. og da skal han ta straffen sin!!!

De hevner hans uskyld da!

Jepp, fryd deg du. Og i tillegg kan du jo håpe at hun finner seg en ny og bedre fyr mens han sitter inne[;)]

ORIGINAL: Inmari

Jepp, fryd deg du. Og i tillegg kan du jo håpe at hun finner seg en ny og bedre fyr mens han sitter inne[;)]

Hun gjør ikke det vettu.. og det er det som er så frustrerende for oss på utsiden.. for vi ser jo hvordan han kontrollerer henne... selv inne fra fengslet.. grrrrrrrrrrrrrrrr.

Han har også vært volderlig med henne.. men kommentaren er da: Han er så snill ellers!!!

Huff, får helt vondt av den kommentaren om at "han er så snill ellers!" - det er jo akkurat slik mishandlede jenter forsvarer sine kjære med. Håper hun våkner en dag!

Huff, stakkar jente.[:(] Men det er jo ofte slik det er, desverre. Heldigvis for meg klarer jeg ikke helt å sette meg inn i hva disse jentene tenker på.

ORIGINAL: Elimor

Huff, får helt vondt av den kommentaren om at "han er så snill ellers!" - det er jo akkurat slik mishandlede jenter forsvarer sine kjære med. Håper hun våkner en dag!

Ja, det er nettopp det...

Men kjenner henne som en utrolig sterk person! Som ikke lar noen pille på nesa hennes..

Hun har levd i et volderlig forhold før... sier hun nå først.. nesten for å rettferdiggjøre hennes nåværende kjæreste..

Men vi har sett volden han har utøvd mot henne.. men hun bagatellisere det.. med at det er hun som begynner osv..

Jeg kjenner ei som sliter med det samme bare at det i tillegg er stoff inne i bildet. Er ikke ei nær venninne akkurat men ei jeg likevel omgås relativt ofte pga felles hobby. Det er fortvilende å ikke kunne hjelpe fordi de ikke vil hjelpe seg selv.

ORIGINAL: Lissyjane

2 år? Jaja 2 tredjedeler av 18 mndr. Kvalmt. Han er ute til neste jul. Synes ikke det er stygt av deg i det hele tatt. Håper de kicker ass en hans der inne.

Han ble dømt nå i sommer.. for 2 år og 4 mnd.. og det er en veldig streng straff.. pga at forholdet er så gammelt.. fra 90 årene.. så det er svært lite bevis i saken.. baserer mye på vitnene tror jeg..

[;)]

Back
Topp