Må bare fortelle!

*BekkUlf*

Forumet er livet
Vi var noen i klassen som snakket om hvordan vi hadde reagert hvis ungen kom hjem om sa de var homofil/lesbisk. Vi var alle enige (trodde vi) i at det spilte da faen ingen rolle,helt til en i klassen sier høyt foran alle elevene og læreren jeg hadde heller villet at ungen skulle bli narkoman enn homofil[:@][:'(][:@] Skal love deg at alle de andre i klassen,inkludert meg selv ble helt sjokkert over at hun kunne si noe sånt. Dette er en stund siden nå,men må innrømme at jeg er forsatt "sur" på henne for at hun kunne si noe sånt. Hvordan hadde dere reagert hvis noen sa noe sånt foran dere? Sagt at hun var dum?

Hadde ikke reagert noe særlig egentlig.... hadde bare tenkt at hun er temmelig dum[&:]

Hvis du mener hvordan jeg hadde reagert om ungen kom hjem og sa at han var homofil så hadde jeg sikkert blitt litt overraska.. Men jeg hadde kommet til å godtatt det! Det er tross alt hans liv, ikke mitt!

hadde ikke reagert på noe spes måte, jeg veit at det finnes så mange trangsynte der ute. er sjeleglad for at min lillesøster er bifil i stedet for narkoman.

Hun hadde sikkert ikke barn selv?

ORIGINAL: MotherNorth

Hvis du mener hvordan jeg hadde reagert om ungen kom hjem og sa at han var homofil så hadde jeg sikkert blitt litt overraska.. Men jeg hadde kommet til å godtatt det! Det er tross alt hans liv, ikke mitt!

nei var ikke akkurat det jeg tenkte på hehe. De velger jo selv akkurat som vi har gjort[;)]

Tror jeg hadde blitt mektig provosert[:o]
Ingen tvil om at en vil ha et sundt friskt barn som tør og ønsker å være seg selv, fremfor en som ikke takler livet og mest sannsynlig vil dø veldig ung[:o][&o]

ORIGINAL: Overrasket83

nei ingen av oss hadde det[:)]

Jeg ville vel tenkt i mitt stille sinn at det der ikke var helt gjennomtenkt - og en skikkelig teit uttalelse. Har selv tenkt gjennom hva jeg hadde syntes om ett av barna mine hadde kommet og sagt de var homofil. Hver gang ender jeg opp med samme konklusjon: alle har rett til å elske den personen de vil - selv om det er av samme kjønn! Jeg elsker barna mine nå - og vil alltid elske dem uansett![:)]

ORIGINAL: bekkibjarnoll

ORIGINAL: MotherNorth

nei var ikke akkurat det jeg tenkte på hehe. De velger jo selv akkurat som vi har gjort[;)]

Hehe.. Ok! Jeg hadde nok blitt litt provosert av at hun kunne si noe slikt.. Hvordan kan det være bedre å være narkoman? Ser ikke helt den jeg..[8|]

ORIGINAL: bekkibjarnoll

ORIGINAL: Overrasket83

nei ingen av oss hadde det[:)]

Tror det er en sånn utrolig teit ting noen mindre smarte og trangsynte personer kan finne på å si, om man spørr henne den dagen hun selv holder den perfekte lille babyen sin i armene, sier hun nok ikke det samme. (Om hun gjør det, ja da syntes jeg forferdelig synd på henne.... og ikke minst ungen.... Men finnes jo desverre altfor mange trangsynte personer i denne verdenen...)

Hadde vel svart
"jaja, deg om det - håper faktisk at ungen din kommer hjem og sier at h*n er homofil, og at du får deg en jævlig aha-opplevelse og angrer på uttalelsene dine..."

Hadde noen prestert å si noe så hjernedødt foran meg hadde jeg spurt mennesket hva h*n tenker med,og fortalt h*n hvor tjukk i hue h*ner![>:]Når noen sier idiotiske ting til meg får de også høre hvor idiotiske de er,så sant det er er ting som er idiotiske i de flestes øyne...

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hadde ikke reagert noe særlig egentlig.... hadde bare tenkt at hun er temmelig dum[&:]

Back
Topp