Må bare fortelle noe om sjefen og arbeidsplassen min...

Sweet Dreams

Glad i forumet
Sjefen sa for noen uker siden at den siste fredagen i hver måned så skal vi få en overasskelse.
Ja, midt i oppvåkningen kl 13.30 idag, hentet hun meg. Jeg ble vist vei til kontoret. Der sto det en behandlingsbenk.
Og en MAkE UP ARTIST!! Jeg fikk over EN TIME med ansiktsmassasje, maske, napping, farging av vipper og bryn, ble sminket, og fikk navnet på det hun brukte på meg (kommer godt med iom at jeg nettopp har mistet sminkepungen min!)[8D]
i tillegg får jeg napping av artisten gratis på studioet hennes fremover[:D][:D][:D][:D]
Jeg var utrolig glad i jobben og sjefen min. MEN NÅ EEELSKER JEG JOBBEN OG DEN EBSTE SJEFEN NOENGANG[:D][:D][:D]

oi herregud trenger dere flere ansatte eller????

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

hehe, neeeei.. men jeg kan garantere at du får plass i min avdeling når jeg starter for meg selv. !![:D][8D]

*bytter jobb på flekken*
Hos meg må vi sloss for å få terifflønn[:@]
Føler oss veldig verdsatt[8D]

*drømme* sånn vil je å få!

For en fantastisk sjef da [:D]
Skal ikke klage jeg heller, har sambo til sjef [8D]

Oi! Så omtenksomt! Hva er det du jobber med igjen?

ORIGINAL: Sweet Dreams

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

hehe, neeeei.. men jeg kan garantere at du får plass i min avdeling når jeg starter for meg selv. !![:D][8D]

jeg å jeg å [8D]

ORIGINAL: Sonja Borge

Oi! Så omtenksomt! Hva er det du jobber med igjen?

jobber som barneveileder i en familiebarnehage. [:D]
Vi er ganske kjente innen familiebarnehage Norge, så hun krever ganske mye av oss. Men hun er topp, og vet å please oss, og gi oss det lille ekstra for at vi holder motivasjonen oppe og gående[:)]

Så bra [:D] Godt det finner sånne sjefer også! Hører ofte bare de negative historiene.

Back
Topp