Må bare fortelle noe *ikke hobby med mindre du er synsk*

Gunn Elin

Gift med forumet
Må bare fortelle dere noe rart som skjedde her i går. Men bør starte med å fortelle dere at vi bor i et hus som ble bygd i 1908, og jeg har flere ganger følt at det har vært andre her også. Men sjeldent at jeg har følt det ubehagelig. Men tilbake til i går. Jeg gikk inn på vaskerommet for å sette på ei maskin med klær, og oppå maskina sto jiffskrubben. Hmmm.... Den skal jo liksom ikke stå der. Og når jeg snudde meg, så så jeg at doet av alle ting var skinnende rent. What???? Jeg hadde ike vaska det. Jeg hadde sittet opp på scrapperommet og hadde ikke hørt en lyd. Fy søren så redd jeg ble.
Heldigvis kom Frode hjem etter en halvtime, og jeg begynte nesten å grine. Jeg var jo helt skjelven inni meg. For hvorfor skulle noen plutselig vaske doen vår uten videre??? Frode begynte å storflire. Før han kunne fortelle meg hadde vaska doet dagen før, men ikke satt på plass jiffen. Fader altså, han må da si fra når han gjør slike ting

Hehehe....[:D]
Mannfolk[8D]
Skjønner godt at du ble litt sånn forfjamsa da, men hadde det ikke vært greit med et spøkelse som vaska litt?[:D]

Jo, vil gjerne ha et spøkelse som vasker for meg jeg. Men det var så ekkelt da jeg var så overbevist om at de skjedde like før jeg oppdaga det. Eller enda værre hvis det hadde vært noen andre her uten at jeg hadde hørt det [&:]

ORIGINAL: Gunn Elin

Jo, vil gjerne ha et spøkelse som vasker for meg jeg. Men det var så ekkelt da jeg var så overbevist om at de skjedde like før jeg oppdaga det. Eller enda værre hvis det hadde vært noen andre her uten at jeg hadde hørt det [&:]

Ja, det er CREEPY.
Er litt sånn redd av meg selv når jeg er alene hjemme, å klarer å fantasere om det meste[8|]
Så skjønner godt at ble litt redd ja.
Jeg kan ikke se på skrekk filmer jeg, for da dør jeg[8D] blir så redd!

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Ja, det er CREEPY.
Er litt sånn redd av meg selv når jeg er alene hjemme, å klarer å fantasere om det meste[8|]
Så skjønner godt at ble litt redd ja.
Jeg kan ikke se på skrekk filmer jeg, for da dør jeg[8D] blir så redd!

Sååå enig med lykkeligmamma [8D][&:][8D]

hehe[:D][:D]
Men skjønner godt du ble utav deg ja. Jeg er ikke noe redd for spøkelser o.l., men veldig husredd når jeg er alene ja...

Her i huset er det mer sannsynlig at ett spøkelse hadde vasket doen enn samboeren min skulle gjort det[8D][:D]

Godt å høre at det er flere som er lettskremte da *knis* Jeg kan heller ikke se skumle og ekle filmer. Og åndenes makt kan jeg heller ikke se mer. Det er veldig fasinerende, men uff så skummelt....[:o]

Godt å høre at det er flere som er lettskremte da *knis* Jeg kan heller ikke se skumle og ekle filmer. Og åndenes makt kan jeg heller ikke se mer. Det er veldig fasinerende, men uff så skummelt....[:o]

Ja, alle de lydene å efektene de har med i åndenes makt er jo driiit skumle![&:] Tørr ikke se på noe sånnt i det heletatt lenger.
Men før så dro jeg å besteveninna å leide skrekkfilmer hele tiden, å prøvde å finne det værste av det værste.
Nå ser jeg ikke på dem på videosjappa en gang![:D] hehe...
Har litt, ja bare litt lyst til å se paranormal activity, men jeg tror jeg kommer til og tisse på meg eller noe sånnt[8|][8D] så får heller bare leve i en ikke skrekkfilm verdag[:D] funker egentlig helt fint![8D][:)]

Offa meg...Måtte le litt nå...Stakkars deg...Skjønner det kan være skremmende jeg...[:)]

"dumme" mannfolket...Må si at det var imponerende at han hadde vasket doen uten å bli spurt...

Blir nesten krangel her, for hvem som skal vaske hva[:-][8D]

Ja, var jo snilt å vaske doet, men hva med resten av vaskerommet da?
Men føler ikke at jeg kan klage når han har tatt en ting da. haha...

HAHAHAHAHAH!

Den bør du bruke mot han! Så sjelden han gjør noe slikt, at du tror det spøker når han har vært flink! [8D][:D]

Slemme gubbe!!![8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Back
Topp