Må bare fortelle mega fiasko

Årolilja

Forumet er livet
Endelig fikk jeg tid til å dra til frisøren, for de som ikke har sett meg har jeg langt hår og det var vokst seg enda lenger og var ultra slitt. Sto ut fra kroppen i stedenfor å ligge inntil så det var virkelig på tide.
Jeg har en fast frisørsalong  midt i Oslo for de er alltid så flinke der...dere skjønner nok hva som skjer nå hehe

Det er vikrig for meg å ha en bra klipp slik at håret henger samlet nedover og ikke har digre hundeører hengende på hver side.
Nytt personalet....Ohh lord jeg ser helt jævelig ut. Hun brukte kun basic teknikken de lærer på frisørskolen og klippet, uten å sjekke hvordan håret legger seg eller noe. Jeg har to etasjer med hår, hun klippet opp det ytterste laget i en lengde slik at jeg har DIGRE hundeører på hver side av hodet.

Det er bare så tregikomisk at jeg ler meg ihjel samtidig som jeg er griseforbanna for hun har jo ødelagt håret mitt. Gudskjelov henger disse hundeørene litt langt nede så jeg må sikkert bare spare 8 - 12 mnd før jeg blir kvitt dem.
Det er ikke så ille det altså, jeg har klippet meg på Leslie og Nikita før og måtte spare i ove 2 år for å rettet opp håret.

Frisøren ville gjerne klippe mer på meg for å rette på det, men hun sa jo selv hun hadde gjort sitt beste. Da er det jo kansje ikke så lurt at hun klipper mer i det håret. Hun ble sur når jeg påpekte det. Hun ringte meg nettopp nå fordi jeg har sendt inn mail til dem med bilder av hundeørene, jeg vil jo at sjefen der skal se det, men de er så få, er jo en liten salong i forhold til Nikita og Leslie.
Jeg kan bare komme innom å hente pengene, jeg betalte tross alt 720,- kr. Tror det er best å dra å hente de for hun kommer aldri til å klare rette opp håret og hun nekter å la de andre gjøre det.

Noen som har opplevet lignene før? kan jeg kreve at de retter opp håret helt til hundeørene er utgrodd? skal legge inn bilde av dem hvis jeg får de til. tror jeg klarer ett bilde

Dette skal liksom være en fin oppklipp og så har jeg fått 2 lengder bestående av ett sett hundeører verdi kr 720,-
Hårreisende faktisk.

jepp opplevd mye dritt med håret mitt(bl anet blitt klipt av alt for mye hår i usa, ble for kort) det du kan gjøre er og gå og få klipt lik lengde overalt... slik at du slipper hundeørene ellers er d vell bare og spare....uff hater når de ikke kan yrket sitt... ush

JA det er så dritt ass, nå må jeg gå med hestehale 1 år eller bob sveis!! GGGrrrrrrrrr

Det er driiit kjipt, men du har i det minste langt hår [8D]
Værre når jeg ser ut som en gammel feminist eller en lite gutt.. haha, kort hår er farlig!! haha

(men jeg så deg i går da, og må si jeg syntes du var kjempefin [8|])

*blir du sint hvis jeg sier at jeg synes du var fin?*[:)]

ORIGINAL: Labambie

Kom til meg,så skal jeg fjerne "hundeørene" uten å ta noe på lengden...
Skjønner ikke at frisøren din ikke gjorde det!! Jeg pleier også først å klippe grunnklippen, så bruker jeg god tid til å tilpasse klippen til kunden. I ditt tilfelle ville jeg pointet godt i alle overganger,så hadde dette blitt borte... [:D]

Er du frisør? går det ann å gjøre noe med? Jeg kan betale.
 jeg har ikke lyst på bob sveis selv om det kan være kult det ass, men tror ikke det er helt meg...
Evt hvilke rettigheter har jeg overfor dem? frisøren sier jeg kan velge: 1. hun prøver å rette på det. 2. jeg får tilbake pengene.
Jeg har mest lyst til at de skal lide like lenge som meg,for jeg er jo like støgg på håret selv om jeg får igjen pengene

ORIGINAL: Årolilja

Kom til meg,så skal jeg fjerne "hundeørene" uten å ta noe på lengden...
Skjønner ikke at frisøren din ikke gjorde det!! Jeg pleier også først å klippe grunnklippen, så bruker jeg god tid til å tilpasse klippen til kunden. I ditt tilfelle ville jeg pointet godt i alle overganger,så hadde dette blitt borte... [:D]

Er du frisør? går det ann å gjøre noe med? Jeg kan betale.
jeg har ikke lyst på bob sveis selv om det kan være kult det ass, men tror ikke det er helt meg...
Evt hvilke rettigheter har jeg overfor dem? frisøren sier jeg kan velge: 1. hun prøver å rette på det. 2. jeg får tilbake pengene.
Jeg har mest lyst til at de skal lide like lenge som meg,for jeg er jo like støgg på håret selv om jeg får igjen pengene

Jada, er frisør... Jeg tror ikke det skal bli noe problem å rette det opp, men ville kanskje tatt pengene der også gått til en annen frisør... [;)] Virker ikke som den du gikk til har spesielt forståelse utenfor sine faste linjer.
Hadde det vært MEG som skulle rettet det opp hadde jeg først rettet ut hele håret ditt med rettetang,for å se hvordan det la seg og for å se linjene bedre. Så hadde jeg godt over alle skarpe linjer og "pointet" (eller punktklippe om du vil) dvs at man tynner ut, fjerner og duser ut linjer. Så det blir mere "fjærete" og ikke så tung. You getti'n me? Ikke så lett å forklare.. Hehe

ja det er noe sånt de andre har gjort før,jeg har klippet meg der i snart i 5 år og vært super fornøyd.
Kan jeg kreve at sjefen hennes retter det opp i tillegg til at jeg får pengene ilbake? Poenget mitt er at skaden har skjedd, hun har klippet opp for mye på sidene i lik lengde og jeg tror ikke det vil bli helt bra uansett. Det kan sikkert bli ok,men det var ikke ok jeg kom dit for, jeg kom dit for bra resultat.
Det er bare 2 som jobber der nå om dagen det som er problemet. tror sjefen er sykemeldt...

Det er vanskelig for meg å finne en anne frisør nå som forstår problemet, de kommer bare til å klippe opp hele huet mitt.
Men nå som du vet om det og det du sier høres fornuftig ut er jo det et alternativ hehe
Hvor er salongen?

hehe jeg ga meg ikke så lett, jeg sendte en ny mail hvor jeg poengterer mye av det du skrev og avsluttet med:
Jeg vil gjerne at sjefen din klipper meg til avtalte time på tirsdag kl 17:45 + at jeg får igjen pengene kr 720,-  Kan ikke sjefen din så lei inn en annen.

ååå gud jeg er en skikkelig megge [8|] men pokkern og, det var en drit dårlig jobb og det er jeg som må lide helt til hundeørene er lange nok til å klippes helt av.[&:]

Sånt er kjedelig ja[&:] Det er jo du som må leve med et hår du ikke liker, og selv om det bare er for en stund, så er det irriterendes likevel. Men du er tøff som klager, ikke alle som hadde turt det selv om man burde 

ORIGINAL: Årolilja

hehe jeg ga meg ikke så lett, jeg sendte en ny mail hvor jeg poengterer mye av det du skrev og avsluttet med:
Jeg vil gjerne at sjefen din klipper meg til avtalte time på tirsdag kl 17:45 + at jeg får igjen pengene kr 720,-  Kan ikke sjefen din så lei inn en annen.

ååå gud jeg er en skikkelig megge [8|] men pokkern og, det var en drit dårlig jobb og det er jeg som må lide helt til hundeørene er lange nok til å klippes helt av.[&:]

nå har jeg ikke opplevd det samme som deg men hadde nok blitt megge jeg også. det er jo håret, kan ikke dekke over det heller [&:]
glad jeg har svigermor som frisør og hun klipper meg alltid like bra[:)]

ORIGINAL: ra81

*blir du sint hvis jeg sier at jeg synes du var fin?*[:)]

Back
Topp