Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weeee, kjempe spennendeJeg måtte prøve nå og jeg fikk gutt/jente. Har en gutt fra før, så da blir det spennende å se hva som kommer i januar![]()
Ja her så stopper det helt opp etter 3 barn vertfallJeg sniker fra februar![]()
Hvor lenge svinger/pendler ringen per barn? Jeg forsøkte et par ganger (litt halvhjertet, måtte avbryte før den stoppet begge gangene), og den pendler ganske lenge, uten noe markant stopp, før den roer seg litt og begynner å sirkle ganske lenge. Siste gangen syns jeg den begynte å pendle litt igjen før jeg måtte slutte....
Jeg har to gutter fra før, har overhodet ingen planer om mer enn 3 barn!![]()
Stopper deres ring helt etter siste barn?
Kjempe spennendeHerlighet så rart! Jeg heller har ikke så tro på dette, men måtte prøve: ble tydelig gutt/jente!! Har gutt fra før, så nå blir det spennende og se hva som venterHar også hatt litt jente mage følelse da jeg har vært mye dårligere i dette svangerskapet enn med gutten... wæææ så spennende!! Nå blir det ivertfall spent tid fram til vi får se lille nurket!!!
![]()
Ja her så stopper det helt opp etter 3 barn vertfall![]()
jeg tok ringtest med sønnen min og da gikk den frem og tilbakeJeg har i mange år, siden jeg bodde hjemme hos mamma å pappa (er 34 år nå) tatt ringtesten, å hver gang har det blitt gutt-jente-gutt. Årene gikk å jeg fikk min første, en gutt. Tre år etter fikk jeg jenta mi å etter det var det fortsatt gutt-jente-guttI juli i fjor fikk vi positiv test etter å ha prøvd i 4 mnd, men begynte å blø noen dager over ikm så var sikkert en kjemisk. Tok ringtesten etter det og da var det plutselig gutt-jente-jente! Og er det hver gang i ettertid. (Tar den ofte
)
Jeg tror veldig på ringtesten, og føler at det skulle blitt en gutt da jeg var gravid i juli, men at den forandret seg etter at jeg mista, å at det blir jente nåSå er veldig spent på oul denne gangen bare for å se om ringtesten stemmer hehe
(ja jeg vet jeg er rar)
Så gøyjeg tok ringtest med sønnen min og da gikk den frem og tilbakeså det stemte
![]()