Må bare fortelle en rar ting :p

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Jeg har i mange år, siden jeg bodde hjemme hos mamma å pappa (er 34 år nå) tatt ringtesten, å hver gang har det blitt gutt-jente-gutt. Årene gikk å jeg fikk min første, en gutt. Tre år etter fikk jeg jenta mi å etter det var det fortsatt gutt-jente-gutt :) I juli i fjor fikk vi positiv test etter å ha prøvd i 4 mnd, men begynte å blø noen dager over ikm så var sikkert en kjemisk. Tok ringtesten etter det og da var det plutselig gutt-jente-jente! Og er det hver gang i ettertid. (Tar den ofte:p)

Jeg tror veldig på ringtesten, og føler at det skulle blitt en gutt da jeg var gravid i juli, men at den forandret seg etter at jeg mista, å at det blir jente nå :p Så er veldig spent på oul denne gangen bare for å se om ringtesten stemmer hehe :D (ja jeg vet jeg er rar)

Blir spennende å høre om det stemmer :)

Jeg får jente-jente-gutt hver gang jeg tar den. Har 2 jenter så spennende å se om spiren i magen er gutt :)

Hvordan fungerer den testen? Hadde vært spennende å prøve.
Jeg tar et hårstrå fra meg selv å henger en ring i det, holder det over håndleddet å holder det helt rolig så ringen ikke rører på seg. Så skal ringen begynne å røre på seg av seg selv :) Går den i sirkel er det jente og pendel er det gutt :) Testen skal vise barn man har fått å skal få. Hos meg stopper ringen helt etter nr 3 :)

Må innrømme jeg ikke tror like mye på den testen selv. Men blir jo veldig spennende å se om den stemmer hos dere da :D
Slik er det vel med alt, noen tror å noen ikke :) Jeg tror nok ikke 100% på det enda, men får jeg jente denne gangen, så gjør jeg det hehe :D Det stemmer hvertfall hos mamma å søstra mi :)

På meg viser det gutt-gutt-jente-jente. Har to gutter og ei jente fra før. ;-)

Har ikkje lange nok hårstrå t å testa :P

Men blir kjempespennande å sjå a så gjøyme seg hos deg no :)

Jeg måtte jo prøve ringtesten nå, men skal den stoppe opp mellom "barna" dine? Ringen min svinger HARDT frem og tilbake, men den stopper ikke ;)

Ej fikk jente jente gutt fleire gonga..etter to jenter bestemte ej mej igrunnen for att ej vil ikkje ha fleire unga,men so blei de slutt med barnefar og eg sto fortsatt fast på att 2 var nok!! Men ej blei testa ijen med ringtesten å fikk jente jente gutt!!
So møtte ej en ny kjæreste som ikkje ha unga å han ville ha unga,so vi bestemte oss for å få en..no e ej då gravid og vi venter en gutt :)

Ej fikk jente jente gutt fleire gonga..etter to jenter bestemte ej mej igrunnen for att ej vil ikkje ha fleire unga,men so blei de slutt med barnefar og eg sto fortsatt fast på att 2 var nok!! Men ej blei testa ijen med ringtesten å fikk jente jente gutt!!
So møtte ej en ny kjæreste som ikkje ha unga å han ville ha unga,so vi bestemte oss for å få en..no e ej då gravid og vi venter en gutt :)
Hjæælp, får frysninger :D Er veldig mange dette stemmer på :) Derfor er jeg veldig spent på oul i august hehe :)

Back
Topp