Må bare fortelle dere

twinanne

Forumet er livet
At min mann og jeg var på foreldremøte i barnehagen til Daniel Alexander igår.

Da vi kom fikk vi ikke lov å gå inn, satte oss i hagen....så ble vi sminket som indianere alle sammen, foreldrene mener jeg.

Så begynte vi foreldremøtet i (hukomelses tap nå) slikt telt som er spist og rundt, der satt vi i ring rundt mittstanga i teltet. Det var nytt foresten. så der skal barna kose seg utover høsten.
Da vi var ferdig med første presenasjon og diverse så var det inn, da skulle vi male barna våre, he he....det var artig, men savnet litt bedre malesaker jeg så bortskjemt som jeg er. De fleste malte barna slik som 10 åringer ville ha gjort, mens jeg bevega meg mer på portrett og dypt vann når man ike hadde tid til å male skikkelig, men ble greit da, selv om han så 4 år eldre ut enn det han er[8D]
Min mann tok den enkle varianten, og knabbet ferig mikset farge av meg til hudfarge og hår[;)]

Det var vel det som var utradisjonelt, før vi startet på det normale i henhold til regler og planen for i år.

Hvordan er det med dere, har dere slike uvanlige foreldremøter også?

Hørtes ut som en interessant barnehage. Er ikke sånn til oss. Der er det ganske tradisjonelle møter med presentasjon og litt gruppearbeide og sånt. Er litt spesielt i år. Det har vært lite utskifting og de nye er alle søsken til noen i barnehagen untatt en. Så det er bare et eneste "nytt" foreldrepar i år.

har ikke møter annet enn face to face om det er noe, venter på ny kommunal barnehage, som er større, da er det vel litt mer organiserte møter og sånt [8D]

hørtes artig ut, ja hvorfor ikke[:D]

Moro var det, artig med litt kreativitet[:D]

Hørtes gøy ut! Litt uvanlige foreldremøter er bra! Vi skal ha møte i september. Tviler på at det blir likt deres.. [:)]

Har ikkje vært på nåen foreldremøta i bhg enda... Men blir neppe som dettan... Men trur ikkje eg hadde likt et sånt møte.. eg e litt rar [;)] Ikkje kan eg male heller!!

Jeg gleder meg sånn til å dra på foreldremøte, ikke at jeg skal ta opp noen spesielle saker, men bare det å kjenne på denne følelsen:
"Tenk at jeg er på mitt aller første foreldremøte"[:D][:D]

Vi har ikke fått innkalling til foreldremøte riktig enda, men blir jo spennende å se hvordan foreldremøtene i vår barnehage kommer til å bli - men tviler litt på at de blir like kreative som deres.. [:)] (Jeg blir vel fortelle når jeg har vært der)[:)]
Madelen hadde sin første dag i barnehagen den 17/8, så første foreldremøte blir vel kanskje en gang utover høsten tenker jeg..

Back
Topp