Må bare fortelle dere en ting....

Gika

Blir kjent med forumet
Fikk bekreftet i dag tidlig det jeg egentlig visste, jeg er gravid!! men deilig å se de to strekene!! Jippi!!! Tok testen alene, mannen min er på jobb og jeg tenkte at jeg skulle ta den nå siden det er morgenurinen som har dwet høyseste nivået med Hcg, var nok litt ensomt og litt rart å sitte der alene å se på de to strekene, men gleder meg til han kommer hjem i em da!! Så dere er de første som får vite [:D].

Gratulerer så mye!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Så morsomt! Gratulerer!!

gratulerer med spiren[:)] håper du får et fint svangerskap og ta vare på deg selv[:)]

[:D] så gøy da [:)]
gratulerer så mye [:D]

Så gøy da!! Gratulerer så mye [:D]

Hvilken pp var det dere lykkes i?

SÅ SPENNENDE! GRATULERER SÅ MASSE[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye! Det var koselig å høre!
Da har vi termin omtrent samtidig, blir spennende å følge med på deg.

Hei, Gika!! Gratulerer så mye [:)] Håper jeg snart er i samme situasjon!!!!

Gratulerer!!!
Så BRA!!

Blir så glad når noen forteller sånne gode nyheter!![:D]

Gratulerer så mye[:D]

Det var kjempe kjekt !!![:D]
Gleder meg sammen med deg og ønsker deg alt godt i svangerskapet ![:D][:D][:D]

Hei hes.

Vi var i 2pp. Vi var heldige slik, og håper nå bare at alt går bra med den lillle spiren i magen min!!
Snedig at jeg var så sikker på at jeg var gravid, slik har det vært før også, jeg bare visste det... Nå hadde jeg en del sikre tegn som gjorde det, før har det bare vært en sterk følelse av at jeg var det. Forrige gang tok jeg to neg tester, men jeg nektet å tro på de, for jeg var jo gravid, skjønte ingenting av at de var neg... Og ca tre dager etter uteblitt mens kom de to strekene, hadde nok bare tatt testen for tidlig...

Ønsker dere alle sammen av hele mitt hjerte masse, masse, masse lykke til!!!! Håper det kommer en liten spire til dere alle snart!

Klem, Gika

ORIGINAL: hes

Så gøy da!! Gratulerer så mye [:D]

Hvilken pp var det dere lykkes i?

Gratulerer!!! Hva er oppskriften?[:D]

Prøve intenst nå, Pepples.. kansje dere får laget en i forbindelse med bryllupsdagen, det er jo romantisk, da[;)]

[:D][:D][:D]Masse lykke til!!![:D][:D][:D]

Gratulere masse masse!!!![:)][:)][:)]

Gratulerer så mye til dere[:)]

Back
Topp