Må bare få ut litt her

Da skal jeg opp og ta blodprøver når jeg får neste mens, så No skjer det noe her.. :)
Selv om jeg må innrømme at det er litt skummelt og på en god måte :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Godt at det skjer noe!! :) Vet hvordan håpet og troen på at det kan gå, stiger fra 0 til 100 på null komma nix! :) :) :)

Skulle komme opp på sykehuset og ta blodprøver ved neste mens, og han trenger faktisk ikke gjøre så mye, siden det er meg problemet ligger.
Hun legen fikk det til og høres så enkelt ut, men vet jo at det ikke blir det

Har jo nettopp hatt mensen, også må jeg vente helt til neste kommer.. Ja det var dette med at det føles som en evighet :p
Sikkert teit spørsmål.. Men hvorfor man ta blodprøver når den kommer egentlig?
:oops:

Øs ut frustrasjoner og vanskelige tanker, gleder og sorger! Det er nettopp det som er så fint her inne. De fleste av oss har vært igjennom de samme tanker og følelser på veien en eller annen gang. Dessverre er det jo slik at ingen av oss har noen garanti for et positivt resultat, men de aller, aller fleste lykkes heldigvis til slutt på den ene eller andre måten. Det er en viktig tanke å holde fast på! Se fremover og gled deg til alt det spennende som skal skje, men bruk samtidig tiden sammen med din kjære til å snakke dere gjennom de vanskelige og gode tankene. Det er en viktig del av prosessen, det også! Mennene er jo ikke inne i hodene våre og kan vanskelig sette seg inn i tankene våre dersom vi ikke deler dem med dem. Sannsynligvis har også de fleste mennene en del tanker og følelser som kan være godt å få luftet.

Håper 2014 blir et godt år for deg og at forsøkene gir resultater! :)

Takk for gode ord knerten :):)

Back
Topp