Må bare få ut litt fustrasjon!!!!

*Lavendel*

Glad i forumet
I dag har jeg vært på IVF-klinikken på UNN!
Fikk vite der at de vil ikke gi oss prøverørsbehandling før det har gått 2-3 år! For de har funnet ut at først skal jeg gå på Metfromin i 1/2-1 år, og blir jeg ikke gravid av det ( har forøvrig PCO), må jeg gå på hormoner opp til ett år... Og hjelpe ikke det, da blir det operasjon (laparoskopi)... Og hjelpe ikke det så da kan de kanskje vurdere IVF!

Å hvor frustrert man kan bli!!!!!!

Huff da, det var ikke noen hyggelig beskjed å få.
Har dere prøvd lenge?
Selv har vi prøvd i 2 år og jeg syns d går tregt..
prøvde pergo i fjor og må nå prøve igjen før jeg får laprascopi, og noe der man kunne brenne bort noen cyster? tror d var det.
Venta 6 mnd for å komme til gynekolog og så må jeg vente 6 mnd for å komme videre, huff...
En diger trøsteklem til deg

Vi har prøvd no i snart 3 år! Vært to år til utredning! Synes det får så vanvitti tregt her!
ÅH!!!!!!
Lykke tim me dokker å! Håpe dokker får en liten spire snart!

Stor go klemz tilbake!

Snedig...... Etter to graviditeter i hver sin eggleder som da begge måtte opereres bort, tok det  "bare" et halvt år før vi var i gang med hormoner for å modne egg og gjøre første prøverør forsøk... Jeg var vel heldig, jeg da... Men alle muligheter for å kunne bli gravid på naturlig måte er jo heller ikke tilstede for oss, da begge eggledere er fjernet...

Har et egg i magen nå, ble satt inn på onsdag[:D][:D]

Stå på jenter[:D][;)][:D]

Back
Topp