Må bare få ut litt fra hjerte :(

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Kvelden i går har vært den værste noen sinne! Vi var hos ett vennepar, samboer drakk også gjorde kompisene hans. Han var rimelig i snurra når vi skulle hjem. Jeg var sjåfør og hadde full bil med hans kompiser/dame! Han holdte på å kødde mens jeg kjørte, tuta og fiklet med ting. Jeg bråbremste og sa at nå var det nok at og at han kunne gå om han ikke ga seg! Noe han da ikke hørte på, jeg pekte mot han og klarte å treffe han i ansiktet da jeg kjørte samtidig. Og da svartnet det for han! Tok tak i nakken min å klemte, kompisen hans hoppet ut av bilen. For han ble dritt sur fordi han gjorde sånn mot meg. Endte med at de fløy på hverandre. Det ble så heftig at vi måtte ringe politiet!! To biler kom og endte med at min samboer nå sover borte. Jeg er så lei meg for han skrek at han aldri ville ha noe med meg å gjøre lenge, at jeg nå er alenemamma og han hylgrein. Denne mannen har jeg aldri i de 3 åra sett gråte !!!! Så nå ligger jeg her og vurderer om jeg skal pakke tingene mine!?

Sender deg en stor klem <3 hvis dere har et godt forhold i hverdagen ville jeg snakket ut med han når han kommer hjem igjen. Han bør kanskje legge alkoholen på hylla fremover og gi deg og kompisen en real unnskyldning! Følg hjertet ditt :)

Vi er midt under oppussing hvor han holder på hver dag, jeg har da fått ansvar over å holde leiligheten ren. Han er sykmeldt, men jeg har klamret meg fast i jobben. Jeg har spydd og vært kjempe dårlig i mange uker, har da ikke orket å shine leiligheten osv pga jeg har bare orket jobb!! Dette er noe jeg får klager på nesten hver dag!! Dette kom ihvertfall veldig godt frem i natt!!

Alkohol kan være skummelt... Håper han kommer tilbake idag så dere får snakket sammen..

Dette var en utrolig lei situasjon.... Håper dere får ordnet opp uansett hvilken vei det går.

Nå vet ikke jeg hvorfor han er sykmeldt, men om han kan pusse opp et hus kan han vel strengt tatt være på jobb?

Problemer med rygg. Vært det lenge, og har en rar sjef derfor er han sykmeldt istede. Det er mye rart! Har klarte også så sitte å prate om sitt fantastiske sexliv før vi ble sammen. Takk skal han faen meg ha her jeg sitter å føle meg oppblåst, feit og ja you name it! Nei han tråkke rett i møkka i går og håper han ligger med utrolig dårlig samvittighet i dag!

Noe så barnslig...
Jeg regner med han føler seg bra dum når han våkner..

Men samtidig virker det som om forholdet deres trenger en skikkelig nyttårs vask .. Dere
Trenger kanskje å snakke bedre sammen <3. Håper det ordner seg.

Kan jeg spørre...hvor gammel er han? Og hvordan er han "normalt" rundt alkohol? Jeg har vært i et ekteskap der alkohol var et stort problem i helgene...og vi er ikke gift lengre :-/
Jeg satt et ultimatum om ikke på drikke sprit...han måtte holde seg til øl eller vin. Det gikk et år eller to, men så begynte han å drikke øl som vann, og ble selvfølgelig i samme tilstand som ved sprit-drikking.
Om dette er et problem som han ikke klarer å hanske opp med...selv om det "bare er på fest", kommer det til og bli veldig slitsomt for deg. I en travel hverdag, er det godt og kunne slappe av og ha det morsomt på fest...men om du må være "barnevakt" når du skal ut ha det gøy...kommer det til og slite deg helt ut. Min mann var verdens snilleste i ukedagene, men skiftet tilslutt personlighet helt på fest. Jeg holdt ut alt for. Lenge, og skulle ha dratt flere år før...og ikke minst før barna ble så store at de begynte å få med seg saker og ting de kunne ha vært foruten...
Jeg vet ikke hvor stort problem du har i henhold til dette, men det er bedre og være alenemor med et lykkelig barn...enn å slite seg selv og familien ut unødvendig <3

Han er 24. Drikker kun 1-2 ganger i året! Han hadde veldig dårlig samvittighet i dag for å si det sånn

Ja! Han var veldig lei seg i dag. Men han har litt godt av det også

Siste gang han drikker så mye! Han pleier å holde seg til øl og da går det greit, men nå holdt de på med shotter med 70%! Da er man dømt

Sprit er skumle saker i et forhold. Var sammen med en som klikka hver eneste gang han drakk sprit. Det gikk alltid utover meg av en eller annen grunn. Ble helt svart i øynene uten grunn.

samma hvor full man blir. når man greier å reagere sånn mot dama si fordi du kom borti han. da har ett problem med alkohol!!! så kanskje han rett å slett må kutte ut alkoholen. for å ta tak i nakken på deg ??? HVAFORNÅ???? kjenner jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne og forbanna!

håper dere får snakket sammen, ordentlig! og ikke minst i forhold til hvordan han gjør det med alkohol fremover.

Klem til deg <3

Alkohol er roten til mye vondt. Her har samboern fått alkoforbud i perioder fordi han ikke klarer å stoppe i tide og bare sovner ett sted og jeg aner ikke hvor han er eller om han er i live osv... Han har skjerpa seg veldig siste året og blitt flinkere til å se sin egen begrensning. Han tåler heller ikke sprit...
Men har lært at det er ikke noe vits i å prate med noen som er fulle, ta det når han er edru og lag en avtale om at sånn vil dere ikke ha det og at han bør holde seg til øl i allefall de gangene han drikker

Back
Topp