må bare få si...

hjertebarnmama

Glad i forumet
jeg er kjempeskuffet... under ligger hele min historie til min datter og jeg ser det er folk som har vært inne å lest, men ingen som kommenterer..
er det såkaldt kikkere... vurderer å slette hele tråden.. grunnen for at jeg la den inn, er for at dere som ikke er på hemmelig forumet også skal få høre hvordan det er med mitt hjertebarn. og tenkte jeg skulle dele det med dere å. slik jeg har gjort på hemmelig forum, men ikke ett svar på 1 time hvor mange har vært inne å lest.

SKUFFET!!

nei bye bye BV jeg sverger til det hemmelige forumet, for her inne er det tafatt...

jo alltid koselig med tilbakemeld. og blir jo litt for dumt om jeg skulle skrive at jeg ønsker svar da...

Selvfølgelig, det skjønner jeg godt..

men uansett har slettet tråden for opplevde folk som kikkere.. og kjente ikke igjen navna på  de som leste.. desemberforumet her er langt ifra hva det har vært...

Fikk ikke lest tråden din. Det er nesten ingen pålogget på det "vanlige" forumet lengre virker det som, og dermed blir det veldig liten respons desverre...og dette gjelder jo selvsagt alle tråder ikke bare din. Jeg forstår deg selvfølgelig godt, det er selvsagt ikke gøy... 

Det er veldig dumt du føler det sånn når du har delt noe så privat. Det har jeg full forståelse for.. Jeg må bare beklage at jeg ikke kommenterte. Som sagt trodde jeg at du kanskje ikke ville ha kommentarer akkurat på den tråden.

hmmm var jo ikke bare rosa*10 som var inne å leste.. var mange flere... og må jo synes det er rart at alle tenkte som deg rosa*10 at jeg nok ikke ville ha svar på denne tråden.. men samma det.... har vært sånn her inne nesten alltid at jeg ikke har fått noe respons så skjønner ikke hvorfor jeg gadd...

skriver for å se

LeonoraD skrev:
Jeg skjønner ikke helt reaksjonen din. Jeg svarer på kanskje ett av femti innlegg jeg leser. I tillegg handler det ikke om kikkere på et åpent forum, her leser man på kryss og tvers av terminforum og det er vel ytterst få som er ute i vondt ærend.

Synd du slettet historien din på grunn av dette.

en så personlig historie uten å få ett eneste svar. er dårlig syns jeg... tidligere så var det noe her som het å slette 0 om du var hva det går ut på...

Skjønner at du er skuffet. Kjempeleit at du ikke skal få respons når du legger ut en sårbar tråd. Fikk ikke lest den jeg da.. Men i bunn å grunn er det ikke rart at folk ikke gidder å være her inne når alle stikker til det hemmelige forumet! Er mindre å mindre her inne selv, logger på, men skjelden jeg gidder å gjøre noe mer. Må også huske på at dette er et åpent forum der alle på hele BV kan lese hva vi skriver. Sikkert mange som bare kikker på mange tråder bare for å lese for å så dra til et annet forum å gjør det samme..

I tillegg handler det ikke om kikkere på et åpent forum, her leser man på kryss og tvers av terminforum og det er vel ytterst få som er ute i vondt ærend.

Synd du slettet historien din på grunn av dette.

Er nok litt enig i dette, det er generellt sett lite respons på innlegg her inne pga lite aktivitet etter at det nye forumet ble opprettet. Det er nok ingen som lar vær å svare for å være ekkel.

Jeg så ikke tråden før nå, og når jeg går inn står det slettet..

Har ikkje vært på BV siden tidlig i dagtidlig, me har vore ute og gått tur i sola :)
Leste først denne tråden no, og så måtte eg inn å lese den tråden du relatere til, men den er som sagt sletta.
Skjønna godt at du blei lei deg, det er ikkje noko kjekt med ingen svar på innlegg ein legg ut. Og i alle fall når ein deler av seg sjølv og sitt privatliv.
Eg er vel ein av dei få som forsatt er her på BV, og eg prøve så langt eg kan å svare på trådar eg har noko vettigt og koma med.  Syns det er synd at alle forsvinn til det hemmelige forumet, men fritt valg for alle ;)

Klem!

nei bye bye BV jeg sverger til det hemmelige forumet, for her inne er det tafatt...

grunnen til at det kansje er tafatt her som du sier, er jo det hemmlige forumet :-/  

de som tidligere ALLTID skrev her og kommenterte, har jeg ikke sett ett eneste innlegg av helt siden det hemmelige forumet ble opprettet.... 
men selfølgelig visst du ønsket respons på tråden din, så var det jo dumt ingen skrev..og hadde jeg lest den så kansje jeg hadde vært den som komenterte,hvem hvet :-)

ok, jeg gjør det slik at jeg legger ut historien litt igjen  for så å ta den bort igjen etterhvert.
så håper jeg det er litt bedre respons enn det var tidligere i dag.
er som jeg ser flere har skrevet veldig trist at ingen gidder å kommentere når en deler noe så privat. og jeg er en sjel som brenner litt for disse hjertebarna. men legger historien da ut på der den var sist.

Er du redd for at noen du ikke kjenner igjen navnet på skal lese det du legger ut åpent på internett? Da er det kanskje like greit å droppe bv?

sukkertopp: nei ikke redd for det.. 

baby2212 skrev:

grunnen til at det kansje er tafatt her som du sier, er jo det hemmlige forumet :-/  

de som tidligere ALLTID skrev her og kommenterte, har jeg ikke sett ett eneste innlegg av helt siden det hemmelige forumet ble opprettet.... 
men selfølgelig visst du ønsket respons på tråden din, så var det jo dumt ingen skrev..og hadde jeg lest den så kansje jeg hadde vært den som komenterte,hvem hvet :-)

D var vel kanskje lit tå ta i at ingen av døm som tidligere har hatt noen innlegg her,ikke er her lenger! Jeg har vært her en del , og jeg har vært innom når den dritten har har latt meg logge inn! For enda så skjer d at jeg ikke får gjort nettopp d, og da begynner d å bli vansklig å skrive her! Men veldig ofte når d er tråder eller noe oppe nå så skyldes d på d lukkede forumet for lite aktivitet!

skriver for å se

jeg har sendt deg en pm, har nettopp fått vite at gutten i magen har samme sykdom som jenta di- håper på svar- er helt desperat nå

Back
Topp