Må bare få lufte meg litt nå

**Moonlight**

Forumet er livet
Jeg er så LEI SURVING!!!!
Hele dagen er et eneste stort surv.Mest lyst å sette i ørepropper og bare overse hele ungen.Hu er blid i barnehagen og når vi er borte,men kjeder seg nok hjemme.Men det kan da for pokker ikke skje noe hele tiden heller[:'(]Må da gå an å være hjemme en dag og kose seg uten surving????
Hu driver rikitgnok med jeksler,men da skulle hu vel vært likedan borte??
Begynner å bli irritert på henne og det er ikke bra[&o]

Jeg kjenner meg godt igjen, for å si det sånn [&o]
Jeg skjønner at det kan være kjedelig hjemme, men det
får da være måte på!!!
Av og til får han bare surve sånn at han skjønner
at han KAN leke litt alene også!!

Sånn har det vært her og til og fra ei lita stund. Men hjelper med masse små lufteturer her da. I bæreselen så synger og prater ho for alle vi møter på veien. Samme når ho går med Brio-vogna si. Eller så triller jeg ho i vogna og da går det ofte i lille petter-edderkopp og andre sanger mens vi går på gangstien[:D] Glad i oppmerksomhet denne tuppa her[:D]
Mistenker tenner her og,for er store klumper der hjørnetennene skal komme og bleiene har vært sure som fy i et par uker nå[:'(]
Så du er ikke alene jalfall[;)] Håper det hjelper litt?[:D]

Kan ikke annet en å signere alle over... Håper det bare er en periode!?

ORIGINAL: *LBogLO*

Kan ikke annet en å signere alle over... Håper det bare er en periode!?

Ja,håper virkelig det,men når flere har det likt så satset vi på det[:)]

Var sånn her hjemme tidligere i sommer. Haha, da blir man GAL! Mulig han kjedet seg, men tror også han sleit med tannvondt og trengte distraksjon [:)] Skulle heldigvis ikke så mye til som regel, bare finne på noe annet eller gå ut en tur. Men hadde da vært godt å kunne ligge på sofaen et kvarter uten å ha en unge som bare sutrer [8D]

Blir endel surving her og om det ikke skjer noe hele tiden. Litt slitsomt ja [&:]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Blir endel surving her og om det ikke skjer noe hele tiden. Litt slitsomt ja [&:]

Her også. Og jeg må si det er godt hun er i barnehagen på dagen i uka. Beklageligvis synes jeg det. Har heldigvis storesøster som er flink til å leke alene og som tar med seg lillesøster en del, selv om det også fører til noe surving siden storesøster ikke alltid tenker over hva hun gjør og dytter lillesøster og slik. Men men, hun er i hvert fall i aktivitet.

Her har vi også hatt en laaang periode med mye surving, men ser ut til at det har slippt litt taket nå, gudskjelov, for det føles som man kan bli sprø når man står midt oppi det![:'(]

Synes det blir en del sutring her også til tider, og det er utrolig slitsomt!! Men idag f.eks har faktisk snuppa vært i et fantastisk humør, så da setter man ekstra pris på de dagene [:D]

Back
Topp