Må bare dele :p

Frøbert2016<3

Elsker forumet
jeg har jo vært i veldig "boble" i forhold til det at jeg er gravid.. føler meg ikke gravid, redd dette skal gå galt, ikke turt å nyte noe som helst..

mannen min har virket litt "meh" i forhold til dette.. han har ikke helt skjønt det tror jeg.. Vi har jo tross alt prøvd så mange år, og mistet og mistet, så dette kom liksom ikke til å skje.

Vesla mi på 8 har fått en del babytøy til dukkene sine. Da vi la jentene forleden dag, tittet vi litt på det. Og vi fant en body i strl 50.. Og han ble helt tårevåt i øynene! Det gikk plutselig opp for han at en SLIK en skulle vi få. Han snufset <3

Så har jeg spurt om når jeg kan handle ting.. hva han syns.. han har vært der at dersom vi kommer over et tilbud vi ikek KAN si nei til, så slå til. Men jeg har ikke turt..

men vet dere hva han gjør AKKURAT nå?? :D Han er ute og henter ikke bare EN, men TO ting til babyen!!!!
En tripp trapp stol som må pusses ned og males (jeg ELSKER slike prosjekter!!) og en leandervugge!! Kom over to tilbud/bruktsalg som vi ikke KUNNE si nei til!

Åhhh, jeg vet ikke om jeg skal være livredd eller overlykkelig. Det kiler i magen men jeg er kvalm også.. *lykkelig men redd* <3 :D
 
 
Hærlig! Min samboer har også hevet seg på en brukt triptrap-stol for å pusse opp;-) Jeg har heller ikke turt å begynne noe særlig med innkjøp, før nå i helga.. Satt på finn.no og kom over et par gode bruktkjøp skal sies at jeg ikke har mistet før, men tørr heller ikke tro helt på at det er noen der enda... Ultralyd om 9 dager!! ;O
 
Så koselig :) her har jeg vært å kikket på babytøy og ting, men har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe noe før oul, for vil ha sambo med på første shopping :)
 
jeg skal på tul om 8 dager, altså onsdag neste uke. Og jeg håper jeg ser noe levende og frisk, og at jeg kan begynne å glede meg da <3 :)
 
der løsnet iallefall shoppinga litt for min del :p kjøpte en helt strøken cozyfix for 500 kr i går! Også bestilte jeg en bæresele <3 Åhh, dette er GØY!
 
Back
Topp