lillefot
Elsker forumet
lille snuppa mi la veldi godt på seg rett etter vi kom hjem fra sykehuset.. sov fint om dagen og natten og snill å rolig beibi..
så begynnte hun å bli urolig på dag tid,masse byssing,og en veldi misfornøyd beibi.. var ikke helt fornøyd med vekten heller.. [&o]
på tirsdag var jeg på helse stasjon. 120 g opp på 2 uker..
hun måtte over på flaske for jeg hadde for lite melk... var en knust mamma som reiste hjem fra helse stasjon den dagen...
MEN,så leste jeg ett innlegg her inne,med link til amme hjelpen.
http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=43
stemte egenli ganske bra som jeg opplevde med jenta mi..
så nå gir jeg flaske og ammer anhver gang,snuppa er kjempe fornøyd og en helt ny beibi [:D]
vil prøve å få det stabilisert så jeg kan full amme igjen!!
så takknemlig og glad for att vi har dette forumet her!! [:)][:D][:)][:D]
har ikke vært så veldi aktiv pga att jeg har måtte byssa på en misfornøyd beibi!!
endelig ordner det seg!! [:D][:D]
måtte bare dele dette.. ganske mye lettere i mamma hjerte mitt nå ja,og glad for att jeg fant ut av dette!! [:)][:)]
så begynnte hun å bli urolig på dag tid,masse byssing,og en veldi misfornøyd beibi.. var ikke helt fornøyd med vekten heller.. [&o]
på tirsdag var jeg på helse stasjon. 120 g opp på 2 uker..
hun måtte over på flaske for jeg hadde for lite melk... var en knust mamma som reiste hjem fra helse stasjon den dagen...
MEN,så leste jeg ett innlegg her inne,med link til amme hjelpen.
http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=43
stemte egenli ganske bra som jeg opplevde med jenta mi..
så nå gir jeg flaske og ammer anhver gang,snuppa er kjempe fornøyd og en helt ny beibi [:D]
vil prøve å få det stabilisert så jeg kan full amme igjen!!
så takknemlig og glad for att vi har dette forumet her!! [:)][:D][:)][:D]
har ikke vært så veldi aktiv pga att jeg har måtte byssa på en misfornøyd beibi!!
endelig ordner det seg!! [:D][:D]
måtte bare dele dette.. ganske mye lettere i mamma hjerte mitt nå ja,og glad for att jeg fant ut av dette!! [:)][:)]