Må bare dele dette med dere!!

Alias

Gift med forumet
I dag har vært en forløpig HERLIG dag...ikke kvalm og ikke vondt noen steder...bare nyyyter det å vfære gravid...kjenner bebisen min er aktiv innimellom med kvikke spark som minner meg på at han har det bra...åhh så deilig...første dagen i mitt svangerskap jeg ikke har hatt vondt noen steder el følt ubehag el vært kvalm...kvalmen er aller verst...håper dette vedvarer...føler meg plutselig helt meg selv igjen...glemmer litt at jeg er gravid og det er litt deilig...(misforstå meg rett)...godt å kjenne at han sparker inni meg og kjenne at han beveger seg

Så fint for deg. Håper du får mest slike dager fremmover.

Jeg håper på min side å få litt vondt jeg da[;)]

Så godt å høre...Hatt noen sånne dager selv og det er godt ja!!
Lenge siden nå riktig nok, men...hehe!!

Så bra! Nyt den og håper det kommer mange flere sånne dager!!! [:D]
Jeg for min del har det motsatt.... men er ikk elenge igjen nå.

Håper resten av dagene blir sånn da...Veit alt om kvalme i svangerskapet [:'(] Denne gangen har det gått kjempebra, men forrige gang gjorde jeg ikkeno annet enn å spy i flere mndr. Lykke til videre da Becca, du fortjener å kose deg nå [;)]

Det må være en deilig følelse å ikke føle seg syk... å bare kunne nyte babyen i magen og greier... det er jo det man forestiller seg at svangerskapet handler om... ikke sant?

Det må være en deilig følelse å ikke føle seg syk... å bare kunne nyte babyen i magen og greier... det er jo det man forestiller seg at svangerskapet handler om... ikke sant?

jepp jepp kjempe deilig...nyyyter det!!!
Takk for alle svarene[:D]

Så kjempedeilig da, sånne dager er gode, håper du får flere av de fremover[:)]

Superdeilig med sånne dager, ikke sant!!!!
Nyt den!!!

Back
Topp