må bare beklager

addi

Forumet er livet
jeg klarer ikke helt å følge med her på forumet. For det første et februar forumet veldig aktivt og jeg har ikke nok tid for å lese eller komentere alt.
I tillegg må mannen min og jeg deler på pc'n for tiden. Min er på verksted og jeg få den nok tilbake lørdag eller mandag.

Men det verste av alt er at vi er i sorg. Kansjke det høres dumt ut for noen, men vi har mistet en av våre 3 kjære katter. Gammlekatten min, som har følgt meg i mange år har død. Han var skadet, men klarte å snike seg ut av huset lel og har da nok blitt en lett bytte for en rev eller gaup. Vi har ikke sett han siden sønndag og har gitt opp håpet om å se han igjen.
Jeg tar det veldig tungt, gråter mye og vi savner han så inmari mye.

hei CogJ!!
utover dette med katten gå det bra med meg og resten av familien! Fridtjof har blitt så stor og han er blid som en sol! Elsker gutten min! Tenk deg, jeg er allerede 24 uker på vei! Tiden flyr!
Og du er også gravid igjen??? Så gøy!!! Gratulerer så mye!

Dyr er fullverdige medlemmer av familien, og ofte savner man dem like mye som om det var en person!!! Viktig å få bearbeidet sorgen!

Og gratulerer med snart 25 uker[:)][:)]

Du trenger ikke å beklage deg. Man rekker ikke over alt i en hektisk hverdag. Det høres ikke dumt ut i det hele tatt, katten din, altså. Jeg kommer til å grine øynene rød når pusene (den ene bor hos opphavet mitt, over 10 år gammel, jeg har vært oppvokst med den) her går bort.  til deg! Håper det går fint med deg ellers, voksende mage og alt. 

Så koselig at du har litt tid til å stikke innom da ihvertfall[:)]

Og du har jo all grunn til å gråte over pusen din, dyr blir jo ofte som nære familiemedlemmer. Jeg gråt mine modige tårer når gamlepusen vår ble påkjørt på 22 års dagen min [:(] hadde en pus til og sverget på at han aldri skulle vere ute, hehe-... sånn gikk det ikke[8D]

ORIGINAL: cathrine24

Dyr er fullverdige medlemmer av familien, og ofte savner man dem like mye som om det var en person!!! Viktig å få bearbeidet sorgen!

Og gratulerer med snart 25 uker[:)][:)]

Jeg heller har ikke tid til å være her så ofte som jeg vil, men prøver så godt jeg kan med den tiden jeg har[:)] Så skjønner deg godt, men utrolig hyggelig at du stikker innom når du får tid da[;)]
Dyr blir jo som sagt over her familiemedlemmer de også og den sorgen må man ta. Det er tungt.[&o]
Vi måtte avlive vår katt for noen år siden da den ble påkjørt og det er oe av det verste jeg har gjort!

Gratulerer med 25 uker og håper alt er bra med deg![:D]

ORIGINAL: Trone

[:o][:o] Du har min fulle sympati!! Det er like vondt hver gang å miste ett husdyr, for de er jo en del av familien[:o][:o]

Det er da ikke dumt i det hele tatt. Vi har to katter selv og vet ikke om dine er vant til å være mye ute, men våre er ute om nettene. Hun katten vår forsvant for en stund siden og var borte en uke og da var jeg sikker på at noe var galt, men etter denne uken sto hun plutselig ved døren igjen når samboeren åpnet om morgenen. Så kan jo hende den kommer tilbake? Krysser fingrene. [;)]

god å se at dere forstå meg. Som dere sir, det var en familiemedlem og både jeg og mannen min savner han veldig. Han var litt av en persønlighet og vi savner han veldig!
For tiden er det slik at nå jeg ser ut av vinduet forventer jeg nesten å ser han, men så er han ikke der og da kommer tårene med en gang.

Han kommer nok ikke tilbake, har gitt opp håpet. Selv om han er mye ute, også om natten, så er han aldri borte mer en noen timer om høsten og vinteren. Om sommeren derimot var han ofte borte i flere dager og da har vi ikke bekymret oss heller. Men nå er det kaldt ute og i tillegg var han skadet da han snik seg ut. Han har nok ikke klart seg i den tilstanden ute

hei addi!! ja dette er en veldig aktiv gjeng, skal ikke beklage for att du ikke får svart på alt..! uff, synd med pusen din[:(] kan bare tenke meg om 1 av mine 2 pusekatter (som er barnamine), gikk bort fra meg!! nei!! håper alt blir masse bedre snart :)[:)]

Back
Topp