Må bare anbefale!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg bestilte en gravidbukse fra jordmorbutikken tidligere denne uka, og i dag lå den i postkassa.
Buksen heter "once on, never off", og det navnet skjønner jeg at den har fått, for fytti, den var myk og god! Den har et høyt magestykke som nok kommer godt med senere, men jeg kan begynne å bruke den umiddelbart fordi magestykket kan brettes ned, og da ser det ut som en hvilken som helst løs og passe tynn bukse. :) Vel verdt pengene, jeg kjøpte med leopardmønster, men hvis jeg ikke finner noe mer fint på nett eller i sommer, kan det hende jeg kjøper en til som er helt svart.

http://www.jordmorbutikken.no/products/once-on-never-off-loose-pants

God anbefaling! Men jeg lurer litt på hvordan den er i størrelsen? Om man er en plass mellom M og L, går man opp til L da? :)

God anbefaling! Men jeg lurer litt på hvordan den er i størrelsen? Om man er en plass mellom M og L, går man opp til L da? :)

Jeg bruker xl til vanlig, så kjøpte det (siden det var den største uansett. Syns den kunne vært noen centimeter lengre i beina, men ellers rett passform, og ganske elastisk i stoffet også. Var ikke trang i det hele tatt, så kan hende det holder med M om det vanligvis passer deg?

Jeg bruker xl til vanlig, så kjøpte det (siden det var den største uansett. Syns den kunne vært noen centimeter lengre i beina, men ellers rett passform, og ganske elastisk i stoffet også. Var ikke trang i det hele tatt, så kan hende det holder med M om det vanligvis passer deg?

Åå hvor lang er du da? Er 171 og liker ikke å gå me for korte bukser :D

Åå hvor lang er du da? Er 171 og liker ikke å gå me for korte bukser :D

179, så har jo noen centimeter på deg :p dessuten er jeg noen kilo overvektig, så selv om buksa ikke er stram for fem øre hadde den nok hengt lengre ned om rompa og lårene var mindre. Om jeg hadde normal bmi kan det hende jeg hadde klart meg med L. Men jeg tror jeg hadde buksa litt høyt først også, for magestykket tror jeg begynner litt lavere enn man tenker vanlig bukselinning, det blir bare dekket over når man bretter buksa.

Jeg har seriøst bodd i den buksa siden den kom, må nok kjøpte en til! :D

Tips! Den koster 287 på X-life i dag. Bruk kodeord SOMMER. Men er utsolgt i medium ;)

Last edited:
Tips! Den koster 287 på X-life i dag. Bruk kodeord SOMMER. Men er utsolgt i medium ;)

Tro om jeg finner rett nettbutikk da? For det er ikke samme pris på den jeg har ope, og der har de kun x-small og small i nesten alle variantene. Ikke noe xl... :(

Tro om jeg finner rett nettbutikk da? For det er ikke samme pris på den jeg har ope, og der har de kun x-small og small i nesten alle variantene. Ikke noe xl... :(

Jeg ble sittende å leite litt selv, og på https://www.sportamore.no har de den du allerede har i XL, men ikke den sorte :( Jeg kunne egentlig tenkt å kjøpt meg en sort (i samme størrelse som deg).
499 for sort og 429 for leopard/grå

Jeg ble sittende å leite litt selv, og på https://www.sportamore.no har de den du allerede har i XL, men ikke den sorte :( Jeg kunne egentlig tenkt å kjøpt meg en sort (i samme størrelse som deg).
499 for sort og 429 for leopard/grå

Gjorde noen søk, vil tro den blir tilgjengelig igjen etterhvert. Får evt klare meg over sommeren og holde oppe øynene :)

Ja det var kun xsmall i den svarte:/ ville hatt den også.... Kommer kanskje inn igjen eller blir mer salg på de over sommeren som du sier. Gleder meg til å prøve den!

Back
Topp