Må bara si de till noen...

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Eg har en gutt som er 2,5 år. En jenta som er 8 mnd i sluttet av mnd.
Siden eg fikk mensen efter fødsel har den vart regelmessig og komt
På dagen.
Visst eg Huskar rett så hade eg mensen førsta helgen i januari. Å ingeting har skjedd ennå i februari, nå børjar eg å bli orolig. Tenk visst eg e gravid?? Nei de passar ikkj nå nær minste man e så liten, detta var ikkje planlagt. eg e redd å ta en test ,
Vet ikkje helt vad eg ville me detta innlegget men
Måtte bara si det till noen :-(

trekk pusten dypt og pust ut...

Det er mange som får 2 tette. Å de klarer det kjempe fint :)
Ta en test.. Ta det derfra.. ha ei venninne tilstede som kan "hode deg litt i hånden".

Har dere vært uforsiktig da? Skjønner forresten at du ikke vil ta en test, men det er eneste mulighet da.

Jeg har to tette, går helt fint. Men ta en test, så blir du ferdig med bekymringene.

trekk pusten dypt og pust ut...

Det er mange som får 2 tette. Å de klarer det kjempe fint :)
Ta en test.. Ta det derfra.. ha ei venninne tilstede som kan "hode deg litt i hånden".

Ja de hade me og sækert klart men eg e rett å slett rett å helt pløtsligt sitta dær me 3 st.

Her hoppet også mensen over en gang etter den første perioden etter fødsel. Fikk mensen tilbake i august, hoppet over september, men har hatt den hver mnd siden;) ta en test hvis du er bekymret men det er helt normalt at den ikke er regelmessig etter fødsel:)

Her hoppet også mensen over en gang etter den første perioden etter fødsel. Fikk mensen tilbake i august, hoppet over september, men har hatt den hver mnd siden;) ta en test hvis du er bekymret men det er helt normalt at den ikke er regelmessig etter fødsel:)
Konstigt att den skulle vara uregelmessig nær den har vArt regelmessig i 5 mnd

Beste er å bare ta en test :)

Back
Topp