MØKK!

mysill

Betatt av forumet
Etter 2ivf i november har syklusene mine vært på bærtur  [:'(]
35-36 dagers sykluser...å nå....ja nå har vi bikka over på dag 39....åååååååå!!!!![:@]
tenker det blir en tur til doktor mannen snart jeg...lurer på hvor dette skal ende???
SHIT!

åååh jeg kjenner følelsen ja.. pokkers dritt !!!!
håper du får styr på syklusen din, er ikke noe kjekt dette der[:'(]

håper du får styr på syklusen din, er ikke noe kjekt dette der

ORIGINAL: *ruge*babytutta

håper du får styr på syklusen din, er ikke noe kjekt dette der[:'(]

kan ikke du få noe for det da?

da vi var på klinikken i januar, så ville han gi meg en resept med primolute,tilfelle vi ikke ville starte opp med medisinene med engang(kom som ett sjokk for oss) han ville gi meg dette siden eg har en syklus på mellom 22 og 42 dager. så det kan jo være at du får noe[:)]

mysill off da, håper at den kommer i rute igjen. Hvordan var syklsene dine før IVF, var de det samme heletiden +/- 1-2 dager?

Jeg er litt nysgjerrig ettersom jeg har greie sykluser selv, men da er det vel el som har blitt forsinket eller har du fått lenger lutealfase (tiden etter el)?Jeg hvet at det er mer normalt at el kan bli forsinket pga stress, reise, hormoner etc... Men når det gjelder lutealfasen så pleier ikke den å forandre seg mye fra syklus til syklus, toppen 1-2 dager.

Men jeg har vært borti at min lutealfase blir lenger etter diverse ting, som HSG(syklusen etter), LAP(syklusen etter), IUI(AIH) med bare Pergo og ikke progrestron tilskudd, Synarela gjorde min Lutealfase så lang som 18 dager, Crinone selvfølgelig v/IVF. Da snakker jeg om at min vanlige lengde er 12-14 dager etter el, og de gangene det har blitt lenger 15-16-18 dager. Men normal lutealfase er 10-16 dager.

JA!!! skikkelig møkk!!!! Vet godt hvordan det føles... Mine sykluser er også helt på styr.. Jeg kan gå mange måneder med sykluser på 30-32 dager, men så pluselit får jeg en på 40-50 dager... BORING!!! Hvertfall nå som jeg skal ringe inn neste mens. Blir vel forskjøvet den nå da, så må vi vente enda lengre.Planen er at vi skal til Trondheim i slutten av mai...Men det blir vel heller begynnelsen på juni hvis ikke den hersens TR kommer snart[:@][:@][:@]ARRRRGGGG!!!!!!  

ORIGINAL: VilSåGjerne

kan ikke du få noe for det da?

da vi var på klinikken i januar, så ville han gi meg en resept med primolute,tilfelle vi ikke ville starte opp med medisinene med engang(kom som ett sjokk for oss) han ville gi meg dette siden eg har en syklus på mellom 22 og 42 dager. så det kan jo være at du får noe[:)]

tenkte jeg skulle se hvor mange dager dette tar nå da??? så tenker jeg det blir en tur til doktoren her...
har hatt litt varierende sykluser før å....vanligvis mellom 28-33 dager...en sjelden gang 35...men nå er blir de bare lengre....  :(
siden vi ikke har råd til ivf akkurat nå så skal jeg høre om jeg evt skal prøve pergo?eller noe annet...bare det skjer noe...hehe!(har jo ikke prøvd noe før)
blir så sinna...har kjentes ut som mens er på tur siden dag 34 nå...ømme (tdivis sviende følelse) i brystvortene....murringer...ilinger og andre mystiske smerter i magen....
må da være en grunn til dette???

ORIGINAL: mysill

Etter 2ivf i november har syklusene mine vært på bærtur  [:'(]
35-36 dagers sykluser...å nå....ja nå har vi bikka over på dag 39....åååååååå!!!!![:@]
tenker det blir en tur til doktor mannen snart jeg...lurer på hvor dette skal ende???
SHIT!

Jg har sykluser på alt fra 50-60 dager jeg! hehe.. Da er det gøy å vente.. [:-] bUtrolig irriterende på lange sykluser ja! Skjønner godt at du blir sint!

Back
Topp