MÅLLØS!!

Cathygirl

Forumet er livet
Jeg ble helt målløs når jeg så hva hobbyforumet gikk ut på! Dere scrapper jo!![:D] IIiIIiIIii!!! E en mega scrapper selv og sluker til meg alt jeg kan få av tips og ideer[:)] Gleder meg nå til jeg kan scrappe bilder av min egen unge når den kommer.[:D] hihi.. Nei, nå får jeg fortsette å se her inne[:)] Dette var gøy!

ORIGINAL: EC

Jeg ble helt målløs når jeg så hva hobbyforumet gikk ut på! Dere scrapper jo!![:D] IIiIIiIIii!!! E en mega scrapper selv og sluker til meg alt jeg kan få av tips og ideer[:)] Gleder meg nå til jeg kan scrappe bilder av min egen unge når den kommer om rundt 8mnd. Var noe av d første jeg tenkte på når jeg fant ut at jeg er gravid[:D] hihi.. Nei, nå får jeg fortsette å se her inne[:)] Dette var gøy!

Det er noe med babyer og scrapping, ja.
jeg begynte å scrappe etter at jeg blei mamma. Nå har jeg jo verdens flotteste motiv i hus! Og etterhvert blir jeg nok å scrappe andre ting også.

var en eller annen som sa at man burde ha scrappekurs på barsel - i tillegg til opplæring i stell, vask og bleieskift, hjelp med amming og alt det andre man lærer der. [;)]

var en eller annen som sa at man burde ha scrappekurs på barsel - i tillegg til opplæring i stell, vask og bleieskift, hjelp med amming og alt det andre man lærer der. [;)]

Å ha scrappekurs på barsel er jeg helt enig i:) Alle mødre burde lære seg å scrappe:) D e bare så fantastisk fin måte å ta vare på minnene:)

så morro da=) hihi.
Velkommen hit til oss[:D] vi er veldig mange scrappere her[:)]
spørr om du lurer på noe.

ORIGINAL: MorgansMamma

Kjekt at du "fant" oss![8D][:D][:D][;)]

Får vi se noen av dine scrapp da?!!!

*spent*[:D][:D][:D]

D kommer nok etter hvert ja[:D]

velkommen til deg![:D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Så gøy! Velkommen hit [:D] Grattis med spira!!!!! [:D] Er veldig nybegynner-scrapper jeg da, men henger jo her å får tips og råd. BV er en flott plass på mange områder [;)]

Velkommen skal du være...her er det kjempe gøy[:D][:D]

Jeg har lært masse av disse jentene og alle er veldig koselige...
Jeg har fått helt scrappedilla, og bare elsker det...ler...
*penger er det ingen som teller*......hyyyysssj.....[8|]

Håper du trives her[:)][:)]

Heihei!

Så gøy med enda en scrapper her![:D]

Gratulerer så masse med baby i magen! Det blir spennende, og MASSE bilder å scrappe![:D]

ORIGINAL: Bergtussa

Velkommen skal du være...her er det kjempe gøy[:D][:D]

Jeg har lært masse av disse jentene og alle er veldig koselige...
Jeg har fått helt scrappedilla, og bare elsker det...ler...
*penger er det ingen som teller*......hyyyysssj.....[8|]

Håper du trives her[:)][:)]

Je prøver å telle pengene i kjærligheten jeg legger i arbeidet mitt og da blir d fort en helt annen verdi[:)] 
Jeg trives her kjempe godt allerede[:D] selv etter bare noen få dager[:D]

Back
Topp