Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha flaskene ferdig i kjøleskapet med ferdig avkjølt kokt vann. Så bare varmer du det opp i mikroen når det er tid for mat og blander i pulveret.
Ha en termos med varmt kokt vann stående og en flaske med kaldt kokt vann. Når du skal lage en flaske tar du litt av hver flaske/termos med vann. Man lærer seg fort blandingsforholdet man trenger for riktig temp.
Jeg har fått beskjed om at det ikke må kokes lenger. Så vi har ikke kokt på en stund. Men er vi ute eller på natten så har jeg ca 2/3 kaldt på flasken og varmt på termos som jeg tømmer i når han skal ha flasken[emoji5]️
Du må koke vannet ja. Har du ikke en vannkoker? Er bare å fylle opp alle flaskene du har, så har du det stående klart i kjøleskapet.Men det må vel likevel varmes opp til iallefall 40 grader? Skulle ønske man bare kunne fylle opp passelig varmt fra springen og blande ut!
Ja, men da trenger du bare å koke opp vann på termos 1 gang i døgnet; og slipper å vente på riktig temp når babyen skal ha mme.Men det må vel likevel varmes opp til iallefall 40 grader? Skulle ønske man bare kunne fylle opp passelig varmt fra springen og blande ut!
Kaldt fra springen så i mikro. Varierer nok fra mikro til mikro men ca 30-40 sekunder. Kjenn på vannet.Tar du bare vann fra springen da? Og hvordan vet du at det er varmt nok i forhold til tempen pulveret skal blandes i? Han er jo sulten når han er sulten, og da har han ikke tid til å vente i evigheter på at det skal bli kaldt nok
Takk for svar damer Mye jeg ikke har tenkt over, og nå som vi går over til kun mme ble det plutselig litt mer styrete enn når mini bare har fått innimellom, men nå skal det bli orden på det Får koke opp og ha både varmt og kaldt stående så blir det bra
Jeg har gjort det, men pulveret skal jo blandes ved 40 grader, og det er jo for varmt til at det kan drikkes med en gang, så vi har ikke fulgt helt bokaHvorfor blander dere ikke bare kaldt springvann i kokt vann, og så har i pulveret?
Det gjorde jeg alltid til eldste etter at hun bikka 6 mnd.
Babyen drikker jo kaldt vann fra springen, ikke noe problem å lage mme på det samme vannet.
Jeg har gjort det, men pulveret skal jo blandes ved 40 grader, og det er jo for varmt til at det kan drikkes med en gang, så vi har ikke fulgt helt boka
Vi blanda ut drikkeklart Ca 37 grader.