MÅ skryte av mannen idag<3

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Idag har mannen reddet livet mitt littegrann. Jeg er jo så sliten men har så lyst til å ordne i huset. Han har jobbet til nesten midnatt de to siste kveldene, men idag tidlig var det han som sto opp med storebror, støvsugde, tok ham med på juleshopping i flere timer så jeg kunne slappe av, for deretter å gå ut og rydde utenfor huset, reparere en takluke på gjesterommet, bade og legge storebror nå OG han driver og lager nydelig helstekt kylling og sellerirotpuré til meg! ...Ahhhhh, lykke<3

Idag har mannen reddet livet mitt littegrann. Jeg er jo så sliten men har så lyst til å ordne i huset. Han har jobbet til nesten midnatt de to siste kveldene, men idag tidlig var det han som sto opp med storebror, støvsugde, tok ham med på juleshopping i flere timer så jeg kunne slappe av, for deretter å gå ut og rydde utenfor huset, reparere en takluke på gjesterommet, bade og legge storebror nå OG han driver og lager nydelig helstekt kylling og sellerirotpuré til meg! ...Ahhhhh, lykke<3[/quote

Så herlig! Og så bra at du vet å sette pris på det! Jeg kjenner at jeg har veldig stort fokus på meg selv nå, og trengte denne lille påminnelsen om at jeg ikke må glemme å sette pris på min kjære og hans tålmodighet med min tretthet, syting, humørsvingnonger og innimellom urimelige krav...

Back
Topp