MÅ ses av alle hundeiere! :)

lone2

Elsker forumet
[:D]

http://www.ur.se/play/162012

Sannheten om dominans teorien og hvor feil den er..
Kjempebra foredrag[:D]

Blir glad for dyttehjelp, så flere får se[:)]

[:D]

Alltid interessant å høre flere teorier, og han begrunner sin på en troverdig måte. Ikke dermed sagt at jeg adopterer teorien hans, men interessant[;)]

ORIGINAL: Inmari

Alltid interessant å høre flere teorier, og han begrunner sin på en troverdig måte. Ikke dermed sagt at jeg adopterer teorien hans, men interessant[;)]

Er nok ikke bare hans teori, Alle som forsket på dominans og som fortsatt gjør det, har trukket det tilbake [;)]

jepp til og med han som først ga ut bok om ulven og hvor dominante de er, har drukket tilbake alt han har sagt. Innrømet at det er helt feil, han er fortvilet over hvor vanskelig det er å få hundeeiere til å inse at det han påstod før er feil. Husker ikke navnet hans i farten.

dytt dytt [:D]

En ting jeg stadig leser her inne, er at vi skal være så glad for at vi vet mer i dag. Og hvor vondt vi alle som er født på 70-80 tallet hadde det, for de utgjorde ikke en riktig barneoppdragelse osv.
Men når det gjelder dyr står vi fast og neker å høre på hva forskere sier osv.
Det synes jeg er meget rart.
Så håper fokuset blir satt mer på dette etterhvert. Vet at det valpe kurset vi gikk på var det ikke snakk om enn eneste gang at vi skal dominere bikkja, eller rangstigen i familien. Her er mine dyr enn del av kjernefamilien.
Ikke på bunn, ikke på topp[:)]

Back
Topp